TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.2.2014.
Par jednostavnih vježbi do oblikovane stražnjice Možda će neke od vas sad malo zakolutati očima i reći da je još rano za ovaj tip vježbi. Rano u smislu godišnjeg doba koje je u tijeku. Imamo na sebi nekoliko slojeva odjeće i lako nam je prikriti određene dijelove tijela. No, kada dođe svibanj, teretane su pune i aerobic grupe vrve novim članovima. Svi bismo htjeli rezultate u par tje
Za početak, donosimo vam set vježbi za učvršćivanje stražnjice, a ukoliko nas budete pratili i sljedećih tjedana, obećavamo jednako djelotvorne vježbe i za ostale dijelove tijela. No, dobra stvar kod ovih vježbi jest da ako ih pravilno izvodimo ujedno zatežemo i mišiće nogu i trbuha. Slijedite upute lijepe Renate Sopek i rezultat sigurno neće izostati. Let's kick ass this Monday! J
{youtube}cswB95tl4yo{/youtube}
Budući da smo veliki obožavatelji voća u svakom obliku, odlučili smo vas ovaj put za uspješno odrađen trening nagraditi odličnim i jednostavnim receptom za shake sa zamrznutim šumskim voćem.
Potrebni sastojci su :
2 dcl gustog jogurta (što manji postotak masnoće to bolje)
2 dlc mlijeka
2 šake zamrznutog šumskog voća
2 žlice meda
1 mala žlica cimeta
Jogurt, mlijeko, med i cimet izmiksajte u blenderu, a potom dodajte voće i miksajte dok ne dobijete gustu smjesu. Izlijte u dvije čaše i započnite radni tjedan uz hranjivu zdravicu s dragom osobom!
A.M.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!