TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.2.2014.
Nemate ravan trbuh, a želite ga? Nikakav problem. Vaša želja - naša zapovijed!Za početak, jedini „rekvizit“ koji zahtijevamo od vas jest upornost. Odraz u ogledalu dok isprobavate ljetne topove i kupaće kostime neće se mijenjati sam od sebe. Da, da, upornost je potrebna za oblikovanje svakog dijela tijela i mi se slažemo s tim. Ali ukoliko razgovarate s bilo kojim trenerom ili s
Donosimo vam 7 različitih vježbi kojima ćete angažirati trbušne mišiće. Svaku vježbu izvodite 30 sekundi. Štopericu kraj sebe i krenite!
{youtube}LebPal5gKrc{/youtube}
Budući da ovim treningom topimo masne naslage s trbuha, odlučili smo s vama podijeliti i recept popularne Sasi vode koja će topljenje dodatno ubrzati.
Potrebni sastojci su :
- 8 čaša vode
- jedna kašičica rendanog korijena od đumbira
- jedan svježi krastavac srednje veličine, oguljen i isječen na tanke kriške
- jedan limun srednje veličine, isječen na kriške
- 12 listova mente
Navedene sastojke pomiješajte s vodom. Ostavite smjesu da odstoji preko noći, da sve namirnice puste svoje arome, pa napitak konzumirajte tijekom cijelog sljedećeg dana.
Sve upute imate, zato brzo klik na link i krenite na put do ravnog trbuha! Čekamo vaše rezultate!
A.M.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!