TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.4.2014.

Pilates lopta- rekvizit koji jamči rezultate!    Da, to je upravo onaj rekvizit koji ste dobili nekada na poklon od prijateljice, stoji vam u kutu i skuplja prašinu ili kojim se u najboljem slučaju poslužite kada poželite zamjenu za stolicu na kojoj sjedite za računalom. Ako ste koji put i pogledali kako pravilno vježbati s pilates loptama, vježbe su vam se učinile prejednostavne, pa st

Ukoliko prethodno navedeno vrijedi za vas koji čitate ovaj članak, brzo, skinite prašinu sa svojih lopti i pripremite se biti uvjereni u efikasnost ovog rekvizita. Kada gledate neku osobu kako izvodi vježbe s istima, priznajemo, izgleda lako, no, kada ih isprobate, shvatit ćete da vježbanje na pilates loptama iziskuje rad svih mišića. Jedan dio mišića je neophodno aktivirati kako bi pri izvođenju vježbi održali ravnotežu, dok ciljanom vježbom „pogađate“ drugu grupu mišića. Ukoliko ih isprobavate prvi put, ne dajte se obeshrabriti ako koji put padnete s lopte, ne uspijete izvesti vježbu do kraja, izgubite ravnotežu i sl. Sve je to dio puta ka zategnutim mišićima i blagoooj upali mišića. J

{youtube}ChRgTA2toC0{/youtube}

Kombinacija mrkve i jabuke je zasigurno jedna od najukusnijih povrtno- voćnih kombinacija. Ako tomu još dodate malo meda, jogurta i cimeta, dobit ćete frape koji će zasigurno zadovoljiti i najzahtjevnije nepce. Potrebni sastojci :

sok

2 mrkve

1 jabuka

1 žlica meda

2 dcl tekućeg jogurta

Prstohvat cimeta

Sve sastojke izmiksajte u blenderu, poslužite u čaši , a potom : nazdravite uspješnom otvaranju sezone vježbanja s pilates loptama!

A.M.


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!