Humanitarna akcija Armanija i Green Cross International - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Humanitarna akcija Armanija i Green Cross International

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
4.3.2011.

  Giorgio Armani se zajedno s organizacijom Green Cross International aktivno uključio u promicanje pristupa pitkoj vodi, nastojeći senzibilizirati ljude o ovom problemu. „Voda je vrlo jednostavna riječ. No, kao i sve takve riječi, ima duboko značenje. Tamo gdje ima vode, ima i života, energije, blagostanja, opuštenih susreta s prirodom, iznimnog osjećaja svježine.” – prokomentirao je Armani.Kako bi i sam doprinio borbi za humanitarni cilj, poznati dizajner je pronašao odličan način na koji će njegova dva najpoznatija parfema, Acqua di Giò i Acqua di Gioia, doprinijeti cijeloj kampanji. Naime, od 1.3. kada i započinje ovaj humanitarni projekt, dio zarade od svake prodane bočice donirati će se u obliku 100 litara pitke vode djeci i zajednicama u kojima žive, na godišnjoj razini.  Na vanjskom dijelu pakiranja nalazi se lični kod, pomoću kojeg će kupci moći sudjelovati i putem interneta. Svaki će kupac kupovinom bočice parfema Acqua di Giò ili Acqua di Gioia dobiti priliku udvostručiti svoju donaciju od 100 litara pitke vode. Korištenjem jedinstvenog koda označenog na pakiranju kupac će se moći učlaniti ili osnovati vlastitu grupu za podršku ovoj akciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Devetsto milijuna ljudi još uvijek nema pristup čistoj i zdravoj vodi koju može sigurno koristiti za najosnovnije svakodnevne potrebe: piće, hranu, minimalne higijenske uvjete i održavanje zdravlja.
Aplikacija www.facebook.com/acquaforlife svim sudionicima omogućuje kreiranje vlastite grupe, slanje promotivnih materijala i slanje poziva prijateljima da se pridruže pokretu. Na taj način svi sudjeluju u promicanju i širenju poruke. Poruka će se zbog umreženosti članova širiti velikom brzinom, tako da će prijatelji koji se uključe u grupu automatski donirati deset litara vode. Uz veći broj članova i poruka će doprijeti dalje, a količina prikupljenih sredstava će rasti. Svi će korisnici moći pratiti statistiku s prikazom svakodnevnih aktivnosti i razvoja njihove grupe.

 

 

 Image


Internet stranica www.acquaforlifechallenge.org sadržavat će informacije o kampanji i postignutim rezultatima, kao i informacije o pitanju pristupa pitkoj vodi u svijetu. Sadržaj stranice bit će posvećen i konkretnim aktivnostima – bušenju bunara, izgradnji sustava za prikupljanje kišnice i osnaživanju resursa. Navedeno najbolje ocrtava globalne izazove međunarodne kampanje solidarnosti Acqua for Life.
Pokretanje kampanje Acqua for Life na Twitteru predviđa se za 1. ožujka, dok će se najintenzivniji dio odvijati 22. ožujka, na Svjetski dan voda.

 

{youtube}oPQZozwXvjc{/youtube}  

 

Acqua for Life prije svega predstavlja izazov. S entuzijazmom i predanošću stvorio ga je upravo Giorgio Armani, utkavši svoja uvjerenja i težnju za osiguravanjem blagostanja, promjena i prednosti suvremenog doba. To za buduće generacije znači da će dobiti priliku rasti i razvijati se, jer će napokon imati pristup čistoj, pitkoj vodi koja donosi nadu."- dodali su iz organizacije Green Cross International.






Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno