TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 4.1.2024.

Još od uticaja koji je Jane Birkin imala na svijet ljepote i mode, francuski chic ostaje nepotpuno definisan i istražen.


Neka tako i ostane. Upravo ta misterioznost ga čini nenadmašivim. Francuskinje vežemo za opuštenost, nonšalantnost i povezujemo s blagom dozom nezainteresovanosti koje su se šarmantno uspjele povezati u elegantan cjelokupni rezultat.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rouje Paris (@rouje)



Ono što posebno privlači pažnju je makeup po kojem su prepoznatljive, ali koji je također nedokučiv u potpunosti. Kroz prethodnih nekoliko godina gledali smo različite intervjue, tutoriale i zavirili u njihove torbice toliko da vam zaista možemo otkriti nekoliko trikova uz pomoć kojih možete kreirati makeup look po uzoru na francuskinje.


Crte lica

Prvi i najbitniji korak je pristup ljepoti i sebi. Kroz svoj makeup, ali i cjelokupni izgled Francuskinje ističu da žele samo naglasiti svoju ličnost, istaknuti crte lica, prirodnu ljepotu i ono što najviše vole na sebi. Ni kroz odijevanje, a ni kroz svijet ljepote, njihov cilj nije transformisati u potpunosti svoj izgled. Ovo rezultira time da ćete na većini fotografija it Francuskinja primijetiti da nose minimalno ili nimalo makeupa, a u momentima kada nisu našminkane razlika je skoro pa neprepoznatljiva. 

 



Rouje 

Crvena! Brend Rouje kreirala je Francuska it djevojka Jeanne Damas i prava je oda francuskom stilu, a ujedno nam olakšava pristup njihovoj ljepoti. Fokus je na jednostavno nanešenom ružu za usne, u nekoj od nude ili crvenih nijansi.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jeanne Damas (@jeannedamas)



Ruž za usne nanešen prstom ili precizno, uz pomoć olovke, ali zatim svejedno blago razmazan prstom na uglovima usana je zapravo jedan od kultnih beauty trenutaka francuskog makeupa. Isti taj ruž nerijetko završi na vrhu nosa i obrazima.


Oči

Pomenuta Jeanne kroz makeup videe najviše otkriva o svojoj rutini. Maskara? Idemo bez toga. Pokušajte s korištenjem samo uvijača za trepavice u kombinaciji sa rumenim usnama i obrazima.

 



Obrazi

Osim ruža za usne koji Francuskinje, naše bake i mi, rado stavljamo na obraze, Francuskinje će rado dodati i malo bronzera. Blago i jedva primjetno. Bez potrebe da transformišu oblik svog lica. Ovo će licu dati toplinu i uvezati makeup dajući mu finalni pečat.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Violette (@violette_fr)



Violette Serrat, popularna Francuska šminkerica poznata je po tome što kroz kreiranje svog makeup looka izbjegava nanošenje pudera i prekrivanje vrha nosa. Trik je u tome što na ovaj način ostavljate dojam da zapravo nosite još manje makeupa u odnosu na ono što se čini. 

* * *
Naslovna fotografija: @jeannedamas


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!