TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.7.2023.
DETOUR i DJ SANDRINO pretvaraju Dvorišta Stare Knjižnice i OKC Abrašević u Dance Floor!
Srce Mostara će ovog ljeta zasjati posebnim sjajem jer danas počinje dugoočekivani festival ljubavi - From Herz With Love! Glazbeno putovanje koje će trajati 2 dana, ispunjeno energijom, talentom i ljubavlju prema glazbi. Ove godine, festival će se održati na potpuno novim lokacijama koje će dodatno obogatiti cjelokupno festivalsko iskustvo. LAJV STEJDŽ bit će smješten u dvorištu bašte OKC Abrašević, dok će se DENS STEJDŽ nalaziti na jedinstvenoj lokaciji u Dvorištu knjižnice na poznato Lenjinovom šetalištu.
Festival se potrudio ove godine proširiti lajnup pa vam predstavljamo neke od najznačajnijih izvođača sa LAJV STEJDŽA:
Detour, bend koji će ujedno otvoriti ovogodišnji Lajv Stejdž oduševit će svojim jedinstvenim zvukom, starim hitovima, ali i prezentirati nešto novo - promocija svog novog albuma. Nakon dugih 5 godina bit će ih ljepota čuti. Za zagrijavanje uz Detour zadužen je Farsa naš lokalni bend sastav koji će vas zasigurno uvući u svoj svijet glazbe i emocija.
Svima poznati bh. reper Edo Maajka, čije stihove doslovno svi znamo napamet dolazi na 2 večer festivala na LAJV STEJDŽU i pored najvećih hitova također donosi novu glazbu, odnosno promovira i svoj novi album. Kvalitetan WARM UP pružit će mu lokalni umjetnici Gastra, Asebase, Tracki i Makk, koji će nas podsjetiti na bogatstvo lokalne glazbene scene.
DENS STEJDŽ vam donosi dvije potpuno nezaboravne i plesne večeri u Dvorištu knjižnice, a što vas sve očekuje:
Prva noć festivala zadužena je za odveć poznatog Sandrina koji dolazi iz Berlina i trenutno predstavlja jedno od najvećih imena na house i techno sceni. Podršku mu čine Andrej Jelić, jedan od utemeljivača bosansko-hercegovačke klupske scene i priznatog projekta Roof AW, zatim Calkins osnivač SoundBeyod ekipe koja je dio Sarajevske el scene i mladi perspektivni Banjalučanin koji je čest i drag gost Mostara, Machado.
Subota 22.07. zakazana je za možda za najslađi dio večeri na DENS STEJDŽ-u, koji nastupom dolazeće zvijezde na el. sceni berlinskog DJ TAL FUSSMANA i zatvara ovaj srčani festival. Njegova otvorenost prema širokom žanrovskom muzičkom rasponu je ono što ga je učinilo miljenikom publike. Podršku mu čine lokalni heroji Mostara, šarmantna mlada dama Lubnya, te od već priznati householderi naše scene Remi & Bobi.
Zasigurno nismo mogli odabrati slađi završetak festivala uz ovako mladu i perspektivnu ekipu koja zasigurno ima blistavu budućnost kako na ino, tako i na domaćoj sceni.
Odlična glazba, pozitivna energija i jedinstvena atmosfera spojit će sve posjetitelje u srcu Mostara. Ovaj festival predstavlja moćnu snagu glazbe koja spaja ljude i kulturu te nas podsjeća na ljepotu ljubavi i zajedništva.
Ulaznice od sada možete kupiti samo na ulazu festivala, stoga osigurajte svoje mjesto na ovom glazbenom putovanju i dopustite da vas ponese ljubav prema glazbi na festivalu From Herz With Love!
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!