TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.1.2021.
Sabrina Kraljić i Alisa Zejnilović su dvije sestre koje za cilj imaju kreirati modno carstvo za djecu koje će im uljepšati djetinjstvo i kreirati najdivnije uspomene.
Artikli koje osmišljavaju su šareni, ukrašeni nježnim uzorcima i najdražim likovima iz bajki i crtića. Pažnju na društvenim mrežama ukrale su haljine elegantnog dizajna koje su nosive tijekom cijele godine, a u njihovoj ponudi naći ćete i trenerke, komplete i dukserice koje će ih pratiti u svim avanturama. U razgovoru sa Sabrinom saznali smo više detalja o brendu i njihovoj ponudi.
Sabrina Kraljić
***
Tko čini vaš tim?
Iza brenda Panda Kids stoji mama dvije prekrasne djevojčice koje su zapravo moja najveća inspiracija u svemu ovome. Moja želja da pokrenem dječiji brend počela je nakon rođenja moje prve curice Asje. Kako sam teško uspjevala da nađem nešto jedinstveno za nju često sam sama kreirala odjeću. Nakon druge curice, Sajre, sve planove sam morala ostaviti po strani i posvetiti se njima dvjema. Želja, ideje i planovi su se i dalje razvijali, ali u mnogo sporijem tempu. Magistarski u Švedskoj je doprinio tome da sigurni kancelarijski posao zamjenim sa nečim što me istinski ispunjava i da izađem iz svoje zone komfora. Danas su moje curice naši najveći pomagači u odabiru dezena i boja.
Veliku podršku mi je pružila porodica, a u ostvarenju cilja mi se pridružila i moja sestra Alisa koja je karakterom potpuno različita od mene i to je ono što naš tim čini jačim i boljim. Jedna drugoj smo najveća podrška.
Koja je glavna filozofija vašeg brenda? Što ga čini posebnim na domaćem tržištu?
Riječ je o brendu za bebe i djecu ispunjenom nježnim printovima i najdražim likovima iz bajki i crtića koja potiču kreativnost kod djece. Želimo napraviti modno carstvo za djecu. Cilj nam je da budemo inovativni, praktični i povoljni. Ne želimo biti isti ili slični, to je kratkog vijeka. Svaki komad iz naše kolekcije je kvalitetan, moderan i praktičan. To je naš jasan cilj i nekako princip. Želim iskoristiti svoje iskustvo kao roditelja sa ljubavi prema dizajnu moje sestre.
Kako teče sam proces proizvodnje vaših artikala?
Ostvarili smo divnu saradnju sa jednim od najboljih dječiijih brendova na prostoru Balkana. Vrijedno radimo i na novoj kolekciji koja će vjerujemo oduševiti mališane, ali i mame obzirom da je kod nas teško pronaći matching outfite. Idemo korak po korak da stvorimo brend koji će djeci uljepšati djetinjstvo i stvoriti najdivnije uspomene. Kako majka svjesna sam koliko roditelji pridaju pažnju kvaliteti odjeće svoje djece. Zbog toga sva odjeća je napravljena od pomno izabranih materijala, s naglaskom na visokokvalitetni pamuk. Osluškujemo tržište, stalno pratimo želje i potrebe djece i mama jer zbog njih smo tu.
Za koji uzrast dizajnirate odjeću?
Trenutno u našoj ponudi imamo dostpune veličine od 0 do 12 godina i novu kolekciju koja je do 7 godina.
Koji su noviteti za zimu u vašoj online prodavnici?
Našu kolekciju osim udobnih kompleta za djevojčice, čine i haljinice u raznim razigranim i nježnim dezenima, helanke, majice, tu su i neizostavni matching duksići i trenerke koje su postale omiljeni među mamama. Ne možemo preskočiti ni Snupi kolekciju za naše cool dječake. Ideja je da svi naši odjevni predmeti budu praktični i da su mališani u njima uvijek spremni za razne avanture. Želimo obradovati čitatelje i reći im da mogu pogledati našu novu kolekciju koju smo izbacili sa dolaskom 2021. godine. Mogu pronaći haljinice za djevojčice kojima neće moći odoljeti i one koje su idealne za vrtić i školicu. Dio kolekcije čine i pidžame za djevojčice i dječake. Za nas je ovo jedno čarobno putovanje koje smo tek započele i veselimo mu se svaki dan.
Kako i gdje možemo detaljnije pogledati vašu ponudu?
Naš rad možete pratiti na društvenim mrežama - Facebook stranici i Instagram profilu @pandakidsbih, kao i na Tuspas online shopu, a upravo radimo i na novom web shopu.
***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Alisa Zejnilović
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!