TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 8.8.2023.
Predstavljamo vam novi spot grupe dRUMELODY pod nazivom “Midnight” čiji autor muzike je Berin Tuzlić.
"Midnight je priča o interakciji ljudi, klubova i alternativne elektronske muzike koja doprinosi mnogo pozitivnijem uticaju od šunda koji je zavladao." - dio je komentara koji je podijelio Tuzlić.
Spot je snimljen ove godine u klubu David Lynch u Kanu (Francuska). Režiju i montažu je uradio nagrađivani bosanskohercegovački filmski reditelj Ado Hasanović, koji je također zajedno sa fotografom Leonardom Kurtzom učestvovao u snimanju spota u kojem se pojavljuju italijanske glumice: Sara Dellagiacoma, Giulia Ramires i fotograf Leonardo Kurtz.
dRUMELODY je projekt svestranog bosanskohercegovačkog umjetnika Berina Tuzlića i spoj je više umjetničkih izražaja – elektronike, bubnjeva, stripa i videa – koji podjednako bude njegov interes. U svom umjetničkom izričaju spaja moderno i praktično, a u isto vrijeme umjetnost koristi kao kritički stav prema aktuelnim društvenim zbivanjima. Nastupa širom svijeta, pa je njegova naredna destinacija Brazil.
Zaplovite valovima elektronske muzike i uživajte u spotu ispod.
https://www.youtube.com/watch?v=JSpHQzLknWA
***
Naslovna fotografija: @drumelody
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!