TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 15.9.2021.
Sama pomisao o digitalnoj kupovini odjeće koju nemate priliku vidjeti uživo, opipati materijale te isprobati, je prije samo nekoliko godina zvučala kao nemoguća ideja. Danas svakodnevno naručujemo odjeću sa online dućana.
Iako, polako ali sigurno, modna industrija pokušava da umanji dugogodišnju štetu po ekologiju, sa samoodrživom modom, novim materijalima i reciklažom. Konstantno smo u potrazi za novim i progresivnim idejema kada je eco-friendly odjeća u pitanju.
Tribute Brand iz Hrvatske sa osnivačicom Marijom Vrbanić je 2020. u jeku pandemije prepoznao priliku za pokretanje brenda koji se zasniva čisto na digitalnim odjevnim komadima.
Marija je prije pokretanja svog brenda shvatila da danas naše predstavljanje drugim ljudima ide preko društvenih mreža i digitalnih medija. Također je uvidjela da kupci kupuju ili naručuju odjeću online kako bi se fotografisali i objavili kombinacije na svojim mrežama, a zatim bi te stvari preprodali ili vratili nazad u dućan.
Pokretanje ovakvog brenda je jedna od najznačajnijih ideja u smislu mode bez ikakvog otpada.
S tim informacijama shvatila je da je digitalna moda zaista budućnost modne industrije.
Ovakva moda je namijenjena ekranizaciji te je vi tako i doživljavate, u njenom izvornom stanju.
Tribute Brand se vrtoglavo proslavio u cijelom svijetu, te su o njemu prenosili neki od najznačajnijih modnih magazina poput Vogue US, Vogue Indija, Numero, Dazed i mnogi drugi.
Ranije ove godine su surađivali sa kućom Jean Paul Gaultier, a prije nekoliko dana i sa brendom Carolina Herrera na digitalnom redizajnu njihove haljine koja je bila dostupna besplatno.
Ovu haljinu su nosile i Kim Petras i Charlie XCX.
Iako još uvijek pomalo nestvarna ideja, radujemo se novim modnim trendovima i jedva čekamo svjedočiti uspjesima ovog originalnog brenda.
* * *
Naslovna fotografija: @tribute_brand
Tekst: Emina Smaka
TEKST: Adelisa Mašić
Postoje boje koje se ne nameću na prvu, ali ih iz dana u dan viđamo sve češće – na slip haljinama, ljetnim noktima, usnama i torbicama.
Ako ste ove sezone primijetili neodoljivu nijansu između koralne, roze i boje breskve, niste jedini, riječ je o boji guave, trenutno najpoželjnijem tonu ljeta.
Inspirisana unutrašnjošću istoimenog voća, guava boja djeluje svježe, toplo i dovoljno nježno da je nosimo od jutra do večeri.
U odjeći, guava dolazi kroz satenske haljine, lanene topove, široke košulje i kupaće kostime. Ova boja savršeno ističe preplanuli ten i izgleda podjednako efektno u monokromatskim kombinacijama i kao akcent detalj.
Foto: @summerfridays
Na noktima, biraju se guava nijanse koje prelaze između rozkasto-narančaste i tople breskve, vizualno mekane, ali upečatljive nijanse.
Foto: @glossifyofficial
Kao make up, guava se pojavljuje na usnama, obrazima i čak kapcima, u formi sjajila, kremastih rumenila i laganih sjenila, idealnih za prirodan, ali svjež ljetni look.
Ako tražiš jednu boju koja može dominirati cijelim outfitom ili se samo diskretno provući kroz detalj – guava je odgovor. I da, već je svuda.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Naslovna fotografija: @oliviaandalice
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!