TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 15.9.2021.
Sama pomisao o digitalnoj kupovini odjeće koju nemate priliku vidjeti uživo, opipati materijale te isprobati, je prije samo nekoliko godina zvučala kao nemoguća ideja. Danas svakodnevno naručujemo odjeću sa online dućana.
Iako, polako ali sigurno, modna industrija pokušava da umanji dugogodišnju štetu po ekologiju, sa samoodrživom modom, novim materijalima i reciklažom. Konstantno smo u potrazi za novim i progresivnim idejema kada je eco-friendly odjeća u pitanju.
Tribute Brand iz Hrvatske sa osnivačicom Marijom Vrbanić je 2020. u jeku pandemije prepoznao priliku za pokretanje brenda koji se zasniva čisto na digitalnim odjevnim komadima.
Marija je prije pokretanja svog brenda shvatila da danas naše predstavljanje drugim ljudima ide preko društvenih mreža i digitalnih medija. Također je uvidjela da kupci kupuju ili naručuju odjeću online kako bi se fotografisali i objavili kombinacije na svojim mrežama, a zatim bi te stvari preprodali ili vratili nazad u dućan.
Pokretanje ovakvog brenda je jedna od najznačajnijih ideja u smislu mode bez ikakvog otpada.
S tim informacijama shvatila je da je digitalna moda zaista budućnost modne industrije.
Ovakva moda je namijenjena ekranizaciji te je vi tako i doživljavate, u njenom izvornom stanju.
Tribute Brand se vrtoglavo proslavio u cijelom svijetu, te su o njemu prenosili neki od najznačajnijih modnih magazina poput Vogue US, Vogue Indija, Numero, Dazed i mnogi drugi.
Ranije ove godine su surađivali sa kućom Jean Paul Gaultier, a prije nekoliko dana i sa brendom Carolina Herrera na digitalnom redizajnu njihove haljine koja je bila dostupna besplatno.
Ovu haljinu su nosile i Kim Petras i Charlie XCX.
Iako još uvijek pomalo nestvarna ideja, radujemo se novim modnim trendovima i jedva čekamo svjedočiti uspjesima ovog originalnog brenda.
* * *
Naslovna fotografija: @tribute_brand
Tekst: Emina Smaka
TEKST: Ada Ćeremida
Ako niste vidjeli ove modne parove sa Wimbledona, jeste li uopće pratili turnir?
Svake godine, Wimbledon osim teniskih mečeva donosi i modne mečeve i ništa ne izaziva više pažnje od parova koji se pojave u besprijekornom stilu.
Ovo je trenutak kada moda i ljubav igraju isti set, a svijet pažljivo promatra ko će “uzeti modni trofej”. Tradicionalno, jedan par ukrade pažnju svih, ali ove godine konkurencija je bila ozbiljna.
Najviše pažnje ove sezone pripalo je Oliviji Rodrigo i Louisu Partridgeu, koji su doslovno pokorili Wimbledon sa svojim preppy-meets-cool kombinacijama. Olivia u crvenoj gingham haljini s vintage vibeom, Louis u klasičnom sako-prugasta košulja-kravata spoju koji vrišti “britanski šarm”.
Andrew Garfield i njegova djevojka Monica Barbaro su odabrali tonalni bijeli Ralph Lauren look. Andrew u lanenim pantalonama i laganoj košulji, a Monica u satenskoj bijeloj slip haljini i minimalističkoj torbici, savršeno za londonsko ljeto.
Priyanka Chopra i Nick Jonas nastavili su s klasičnim glamom: Priyanka u haljini bez rukava s visokim ovratnikom, a Nick u dvorednom sako stilu u mornarskoplavoj, s kravatom i zlatnim satom. Čista sofisticiranost.
Lily Collins i Charlie McDowell odabrali su opušteni chic pristup: Lily u lepršavoj haljini s šarenim detaljima, dok je Charlie bio casual u šarenoj košulji i bordo pantalonama, dokaz da se udobno i moderno mogu voljeti.
Na kraju, Rainn Wilson i njegova supruga Holiday Reinhorn donijeli su artsy Wimbledon stil: ona s pletenicama i statement šeširom, on u bucket hat-u, blejzeru i prugastoj majici. Njih dvoje su izgledali kao da su na teniskom festivalu i to najkul mogućem.
Wimbledon je možda o tenisu, ali ljubav i stil su igrali jednako veliku ulogu. Ko je vaš favorit?
Foto: @wmag
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!