TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 8.1.2021.
Vjerujemo da niste mogli ne vidjeti na Instagramu kadu ukrašenu laticama ruža i narezanim limunom, sa svijećama, esencijalnim uljima, dobrom knjigom ili serijom, čašom vina... koji pozivaju na maksimalno opuštajuće trenutke.
Naime, opuštanje nakon blagdana vjerujemo da je i vama na listi želja, a današnji dan, #BubbleBathDay nas je podstakao da istražimo nekoliko brzih i jednostavnih ideja koji će kreirati opuštajuću popodnevnu spa poslasticu u udobnosti vašeg doma samo za vas.
Stoga preporučujemo da se opustite u toploj, pjenušavoj kupki kod kuće kako biste se osvježili i mirno fokusirali na svoje novogodišnje ciljeve.
SAVRŠENA TEMPERATURA
Temperaturu od 40 stepeni C ili niža savršena je za kupku. Ako ne volite stavljati termometar ispod slavine, samo pripazite da je voda topla, ali ne i pretopla.
NAPRAVITE SVOJU PJENUŠAVU KUPKU
Vjerujemo da će vas obradovati ova vijest jer možete napraviti vlastitu formulu za pjenušavu kupku sa tekućim sapunom za ruke ili tijelo, jednim bjelanjkom i jednom žlicom meda.

Foto: @babibose
DODAJTE NEKOLIKO KAPI ESENCIJALNOG ULJA
Izgledat ćete nevjerovatno podmlađeno nakon kupanja, pa ćete poželjeti i mirisati nevjerovatno. Dodajte malo ružinog ulja ili ulje lavande kada se vaša kupka napola napuni za maksimalno opuštanje. Izronit ćete mirišući kao da ste cijeli dan ležerno šetali cvjetnim poljima.
KREIRAJTE ATMOSFERU
Pustite muziku koja vas najbolje opušta ili čak evocira pariški chic osjećaj (pjesme Èdith Piaf možda budu odličan trik) i zapalite neke mirisne svijeće. Postavite znak na vrata "Ne ometaj" jer nakon radnog dana ipak ove trenutke svaka je dama zaslužila.
OMILJENO PIĆE
Izaberite piće koje najviše volite i servirajte u čašu za vino ili šampanjac za dodatnu #fensi atmosferu.
PRIPREMITE POSUDICU SA VOĆEM PO ŽELJI
Zaista, mogli biste grickati bilo što, ali sada kada je vaše tijelo na putu za okrepljujući wellness, lijepa zdjelica ispunjena jagodama ili komadićimaa ananasa može vam se činiti mnogo privlačnijom za vrijeme vaše kupke sa mjehurićima. Voće će vam također pomoći da budete hidratizirani.
SO ZA KUPANJE
So za kupanje može vam odlično koristite u pjenušavoj kupki za opuštajuće i zdrave blagodati. Potražite detoksikacijske soli za kupku koje sadrže note limunske trave i mente koje vam mogu pomoći ublažiti umorne mišiće. Također, nikada ne možete pogriješiti sa dobrom bombom za kadu - posebno onom koja sadrži sastojke koji ne samo da kupku čine malo ljepšom, već zapravo čine i vašu kožu boljom.
KOLIKO KUPKA MOŽE TRAJATI?
Preporučuje se najmanje 10 do 20 minuta boravka u toploj kupki kako biste iskoristili sve zdravstvene beneficije (studije su pokazale da 10 minuta u toploj kupki može poboljšati kardiovaskularno zdravlje, a 30 minuta može poboljšati razinu šećera u krvi kod dijabetičara).

Foto: @aliciapettitt
PRIPREMITE HIDRATACIJSKU KREMU POSLIJE KUPKE
Za „smooth“ izlazak iz savršenog uživanja u pjenušavoj kupki, završni korak je nanošenje hidratantne kreme. Naime, nanošenje hidratantne kreme odmah nakon kupanja može zadržati hidrataciju u površinskim ćelijama i pomoći koži da tokom ostatka dana bude sigurna i nježna.
***
Naslovna fotografija: @alexadagmar
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!