TEKST:
DATUM OBJAVE: 4.5.2021.
Kad vam nakon nekog određenog vremena zatreba promjena boje kose ili biste svojoj prirodnoj željeli podariti novi sjaj, možda je vrijeme za posjetu frizerskom salonu i promjenu imidža.
Tražite li nijansu koja će se prije svega sviđati vama, ali i pristajati nijansi vašeg prirodnog tena, onda je crvena boja kose ono što trebate.
Ako prirodno imate svjetliju put i svjetliju podlogu kose, prekrasna nijansa crvene promjena je koju definitivno trebati probati.
KOME PRISTAJE OVA BOJA?
Obzirom da postoji široka paleta crvene boje za kosu koloristi ističu da je ovo nijansa koja pristaje svima, bez obzira na ton kože, boju očiju ili prirodnu nijansu kose.
ŠTO BISTE TREBALI ZNATI PRIJE NEGO OBOJITE KOSU U CRVENO?
Veoma je važno da pronađete odgovarajuću nijansu za svoj podton. Hair stručnjaci ističu da je mnogo nijansi crvene i bakrene boje koje se kreću od toplih do hladnih.
Toplije nijanse crvene obiluju narandžastim i zlatnim tonovima. Hladnijim tonovima kože bolje će pristajati crvena boja sa plavim i ljubičastim tonovima.
ŠTO UČINITI DA CRVENA BOJA KOSE DUŽE TRAJE?
Tko god ima crvenu boju kose zna da ista pranjem brzo i izblijedi. Da bi se izbjegao taj scenarij, poželjno je barem jednaput tjedno kosu i hidratizirati. Beauty rutina za održavanje crvene kose podrazumijeva i da prilikom korištenja pegle ili uvijača za kosu koristite i sredstvo za zaštitu od topline.
***
Naslovna fotografija: @bel_pipsqueekinsaigon
Tekst: Ana Bošnjak
TEKST: Bonjour.ba/PR
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!
“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.
Pet festivalskih pozornica
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.
„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.
Plan B
U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.
Program
Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.
Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.
Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.
Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!