TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 14.12.2023.

Chloé je luksuzni francuski brend koji je urezao svoj potpis na modnoj sceni kao brend koji donosi prepoznatljivu mješavinu elegancije i boemskog duha.


Brend je dio švicarskog konglomerata Richemont, a do sada je za vodstvo bio zadužen predsjednik i CEO - Riccardo Bellini. Bellini je onaj koji je nadgledao dogovore za dolazak kreativne direktorice Chemena Kamali i njenu prvu kolekciju Fall 24. Njegova vizija i vodstvo transformirali su kuću Chloé u tvrtku koja ima novi biznis model temeljen na održivosti, odgovornosti i svrsishodnosti.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chloé (@chloe)



Nakon četiri godine vodstva i unošenja značajnih promjena koje su transformirale kuću Chloé, Bellini je odlučio proslijediti predsjedničku palicu svome nasljedniku. Ostat će zapamćen kao netko uz koga je kuća Chloé prošla kroz period financijskog, ali i kreativnog rasta.

Bellini odlazi u suglasnosti s Richemont grupacijom, obećavajući miran prijelaz u novo vodstvo. Njegovo mjesto zauzima Laurent Malecaze, CEO brenda Dunhill od početka 2022. godine. Izbor Malecazea za novog predsjednika potvrda je kuće Chloé da predano nastavljaju sa strategijom stalnog rasta i brenda koji radi sa svrhom.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chloé (@chloe)



Odlazak Bellinija i vodstvo Malecazea označit će novo poglavlje za Chloé, kombinirajući bogatu povijest s inovativnim vodstvom. Radujemo se vidjeti prvu kolekciju uz ovakav tim.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chloé (@chloe)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chloé (@chloe)

* * *
Naslovna fotografija: @modesearchlondon


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!