TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 26.3.2021.
Instagram je nedavno omogućio Reels za korisnike u Bosni i Hercegovini, točnije novi način za snimanje klipova od 15 do 30 sekundi sa pozadinskom muzikom.
U biti radi se o Facebookovom odgovoru na konkurenciju TikTok koji je također usmjeren na stvaranje videozapisa kratke forme i posebno je popularan kod mlađe populacije.
Prvi put pokrenut u Brazilu krajem 2019. godine, Instagram Reels je sada dostupan u preko 50 drugih zemalja, uključujući SAD, UK, Kanadu, Australiju i Japan, a sada i BiH.
Budući da je mnogo ljudi spremno isprobati ovog TikTok konkurenta, pravo je vrijeme da ga malo bolje upoznamo.
Instagram Reels zauzima središnje mjesto na Instagram navigacijskoj traci gdje samo dodirnite prvi reels na vrhu i moći ćete pristupiti feedu mnoštvo drugih. Da biste pristupili kreiranju svog vlastitog reelsa, jednostavno otvorite kameru u Instagram Stories i odaberite opciju Reeels. Pružaju vam se dvije mogućnosti: (1) da pritisnite i zadržite dugme za snimanje da biste kreirali reels u tom trenutku ili (2) da prenesite video snimke sa svoje kamere.

Foto: pexels.com
NAJLJEPŠI INSTAGRAM REELS-i POSVEĆENI SU LJEPOTAMA BIH
Kreiranje edukativnog i inspirativnog sadržaja izvrstan je način za start sa reels opcijom, a u to su nas uvjerili mnogo domaći Instagram profili koji su ovu opciju iskoristili za predstavljanje i promovisanje prirodnih ljepota Bosne i Hercegovine. Ne sumnjamo da će vas prvi pogled na divne kadrove ostaviti sa #wow dojmom što je svakako jedan od motiva da što prije posjetite neku od ovih lokacija i istražite prirodne atrakcije u BiH.
***
Naslovna fotografija: @iddavanmunster
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!