TEKST: Dijana Ćavar

DATUM OBJAVE: 8.3.2021.

Highlighter zauzima zasluženo mjesto u kozmetičkoj torbici i ravnopravno parira s ostalim proizvodima za uljepšavanje.

Iako je osnovni zadatak ovog make up proizvoda da osvjetljuje dijelove lica i naglašava ih, uvijek nam iznova trebaju savjeti i preporuke kako izabrati onaj pravi. 

Kao i pri kupovini pudera, bronzera ili iluminatora, važno je proizvod isprobati na ruci. Obzirom da je svrha ovog proizvoda da postignete blistavost i glow efekt, potrebno je nanijeti i odgovarajuću podlogu. 

HIGHTLIGHTER NANESITE SAMO NA DIJELOVE LICA

U pravilu, hightlighter se nanosi na oči, jagodice, gornju usnu i sljepoočnice. 
Nanesete li ga na oči, postići ćete da vam pogled izgleda otvorenije i budnije. Ako ga nanesete na Kupidov luk, istaknut ćete ruž i postići da vam usne izgledaju punije. Ovaj čarobni dio make up rutine možete nanijeti i ispod obrva što će pomoći u definiranju njihovog oblika. 
Za razliku od bronzera koji treba biti nijansu ili dvije tamniji od tena, hightlighter bi trebao biti isto toliko svjetliji. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jess (@jessi_makeup)

KAKO IZABRATI SAVRŠENU TEKSTURU?

Odlučite li se učiniti ga dijelom dnevne makeup rutine, isprobajte hightlighter u prahu. Na suptilan način će zaokružiti cjelodnevnu make up priču. 
Posegnete li za ovim proizvodom prilikom večernjeg izlaska, u tom slučaju se odlučite za hightlighter u obliku kreme koji ćete lako nanijeti spužvicom ili prstima. Za postizanje glamuroznijeg efekta, pronađite onaj koji sadrži sitne, svjetlucave čestice. 

KAKO IZABRATI HIGHTLIGHTER PREMA PRIRODNOJ NIJANSI TENA?

SVIJETLA PUT -  osobama nježne, svijetle puti više će odgovarati ugodne rozkaste ili srebrne nijanse. 
MASLINASTA PUT – boja šampanjca i rozi tonovi pristajati će ovoj nijansi puti.
TAMNA PUT – bogate, brončane boje idealno će se stopiti sa osunčanim, tamnim tenom. 
Savjet plus: Istom četkicom kojom nanosite tekući puder možete nanijeti i hightlighter. Izbjegavajte nanošenje na T-zonu koja u tom slučaju može postati još sjajnija. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jess (@jessi_makeup)

***
Tekst: Ana Bošnjak
Foto:  @jessi_makeup


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!