TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 3.4.2023.

Pojavom društvenih mreža dogodila se revolucija kako u svijetu makeupa, tako i na skincare sceni.


Kao da smo uplovili u sasvim drugi svijet, od onog koji se postojao prije nekih petnaestak godina. No, moramo priznati, ne možemo se žaliti. Naime, saznati sve o najnovijim estetskim procedurama, beauty novitetima možemo u samo par klikova i upravo to je inspiriralo stručnjake na poboljšanje formula, ali i inovacije koje brzo postanu viralne.

Uz beauty trendove, nerijetko pažnju zaljubljenica u svijet ljepote ukradu i kvalitetni proizvodi za njegu lica. Jedan od takvih je nagrađivani luksuzni brend kozmetike - Augustinus Bader koji je u kratkom roku postao jedan od omiljenih holivudskim damama. Proizvodi ovog brenda čest su gost Vogue 'Get ready with me' video zapisa, stoga nas je zanimalo o čemu je riječ.

 



Naime, tajna ovog brenda leži u višegodišnjem istraživanju i proučavanju ključnih sastojaka u njezi kože zbog čega proizvodi u kratkom roku daju efektne rezultate.

O kojim proizvodima brenda Augustinus Bader se najviše priča?

Jedan od najpoznatijih proizvoda brenda Augustinus Bader zasigurno je njihova Rich Cream – krema za njegu lica. Riječ je o proizvodu koji duboko hidratizira, stoga je idealan za normalnu do izrazito suhu kožu. Iako na društvenim mrežama postoji veliki broj videa na temu ove kreme, još uvijek nismo mogli pronaći onaj koji jasno pokazuje rezultate prije i poslije određenog vremena.

 



Istražujući sastav kreme zaključili smo da se radi o veoma kvalitetnoj formuli i proizvodu koji ima anti age učinak.

Još jedan proizvod koji je ukrao pažnju beauty entuzijastica je serum za rast trepavica, koji djeluje na brži rast dlake te smanjivanje uzroka gubitka vlasi. Serum se pokazao veoma učinkovitim kod žena, ali i kod muškaraca.


Ušteda ili razmetanje: Isplati li se uistinu investirati u ovaj brend?

Za ove luksuzne proizvode potrebno je izdvojiti nešto više stotina konvertibilnih maraka, stoga bismo vas savjetovali da prije same kupovine kontaktirate online shop za slanje testera. Naime, to je odličan način da vidite kako se proizvod ponaša na vašoj koži te uzrokuje li iritacije.

Brend još uvijek nije dostupan u trgovinama u Bosni i Hercegovini, no sve proizvode možete pronaći klikom ovdje.

 

* * *
Naslovna fotografija: @augustinusbader 


Bonjour

Svi odgađamo preglede, ali ove priče će vas natjerati da odete već sutra.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Svi odgađamo preglede, ali ove priče će vas natjerati da odete već sutra. Svi odgađamo preglede, ali ove priče će vas natjerati da odete već sutra.

Koliko puta smo odgodile zdravstveni pregled 'za sljedeći mjesec' jer smo imale previše obaveza? Koliko puta smo zanemarile umor, bol ili promjenu na tijelu uz misao 'nije ništa strašno'?

Nažalost, ovakve situacije se dešavaju češće nego što bismo voljele priznati. Upravo zato, kako bi nas podsjetila na važnost brige o sebi, pravovremenog informisanja i otvorenog razgovora o zdravlju, kompanija dm drogerie markt pokrenula je dm podcast.



bonjour_ba40dm_podcast


U serijalu od tri epizode koje se emituju posljednjeg petka u mjesecu (juni, juli, august) dm podcast stavlja fokus na žensko zdravlje i teme koje su nam svima važne, ali o kojima se premalo govori. 



bonjour_ba01dm_podcast_yoga


Prva epizoda bila je posvećena brizi o mentalnom zdravlju u svakodnevnom životu, o čemu je sa glumicom Alisom Čajić razgovarala Marija Sinanović, NLP trenerica. 



bonjour_ba60dm_podcast



Posljednja emitovana epizoda je bila posvećena karcinomu dojke, bolesti o kojoj svi čujemo, ali često mislimo da se dešava ‘nekom drugom’. 



bonjour_ba01dm_podcast1


Kroz razgovor sa dr. Unom Delić, naglašeno je koliko je važno obavljati redovne preglede, raditi samopreglede i ne odgađati odlazak doktoru. Rano otkrivanje spašava živote i upravo to je poruka koju je ova epizoda prenijela.



bonjour_ba38dm_podcast


„Potrebno je da brinemo o sebi i ženama koje volimo. Razgovori o preventivnim pregledima trebali bi biti jednako opušteni i učestali kao razgovori o kozmetici ili tretmanima ljepote. Nažalost, kod nas je bolest i dalje stigmatizirana – o njoj se ne govori dovoljno, pregledi se odgađaju, stvara se nelagoda i strah. Karcinom dojke u ranoj fazi ne boli, a zbog navike žena da šute, ne odlaze redovno na preglede, imamo slučajeve u kojima se bolest otkrije u kasnom stadiju. Iako, naglašavam riječ je o oboljenju koje ako se otkrije na vrijeme, može biti izliječeno“, poručila je mr. sci. dr. Una Delić, specijalistica radiolog.



bonjour_ba24dm_podcast


Doktorica Delić je kazala i da je Bosna i Hercegovina jedna od rijetkih zemalja u Evropi koja nema nacionalni program skrininga, sistematskog pregleda zdravih žena jednom godišnje, kako bi se omogućilo rano dijagnosticiranje bolesti. Zato je važno da svaka žena radi samopreglede, ali i da samoinicijativno redovno obavlja sistematske preglede, posjeti ginekologa i radiologa, te uradi PAPA test. 



bonjour_ba01dm_podcast-1


Cijelu epizodu možete poslušati na YouTube kanalu dm drogerie markt BiH i saznati zašto je sada pravi trenutak za pregled.




bonjour_ba18dm_podcast


Posljednja epizoda dm podcasta bit će emitovana 29. augusta, kada vas očekuje jednako važna tema koja će vas inspirisati da se brinete o sebi iznutra i izvana.



bonjour_ba29dm_podcast
 

Foto: Marko Jovančić, pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!