TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 3.4.2023.

Pojavom društvenih mreža dogodila se revolucija kako u svijetu makeupa, tako i na skincare sceni.


Kao da smo uplovili u sasvim drugi svijet, od onog koji se postojao prije nekih petnaestak godina. No, moramo priznati, ne možemo se žaliti. Naime, saznati sve o najnovijim estetskim procedurama, beauty novitetima možemo u samo par klikova i upravo to je inspiriralo stručnjake na poboljšanje formula, ali i inovacije koje brzo postanu viralne.

Uz beauty trendove, nerijetko pažnju zaljubljenica u svijet ljepote ukradu i kvalitetni proizvodi za njegu lica. Jedan od takvih je nagrađivani luksuzni brend kozmetike - Augustinus Bader koji je u kratkom roku postao jedan od omiljenih holivudskim damama. Proizvodi ovog brenda čest su gost Vogue 'Get ready with me' video zapisa, stoga nas je zanimalo o čemu je riječ.

 



Naime, tajna ovog brenda leži u višegodišnjem istraživanju i proučavanju ključnih sastojaka u njezi kože zbog čega proizvodi u kratkom roku daju efektne rezultate.

O kojim proizvodima brenda Augustinus Bader se najviše priča?

Jedan od najpoznatijih proizvoda brenda Augustinus Bader zasigurno je njihova Rich Cream – krema za njegu lica. Riječ je o proizvodu koji duboko hidratizira, stoga je idealan za normalnu do izrazito suhu kožu. Iako na društvenim mrežama postoji veliki broj videa na temu ove kreme, još uvijek nismo mogli pronaći onaj koji jasno pokazuje rezultate prije i poslije određenog vremena.

 



Istražujući sastav kreme zaključili smo da se radi o veoma kvalitetnoj formuli i proizvodu koji ima anti age učinak.

Još jedan proizvod koji je ukrao pažnju beauty entuzijastica je serum za rast trepavica, koji djeluje na brži rast dlake te smanjivanje uzroka gubitka vlasi. Serum se pokazao veoma učinkovitim kod žena, ali i kod muškaraca.


Ušteda ili razmetanje: Isplati li se uistinu investirati u ovaj brend?

Za ove luksuzne proizvode potrebno je izdvojiti nešto više stotina konvertibilnih maraka, stoga bismo vas savjetovali da prije same kupovine kontaktirate online shop za slanje testera. Naime, to je odličan način da vidite kako se proizvod ponaša na vašoj koži te uzrokuje li iritacije.

Brend još uvijek nije dostupan u trgovinama u Bosni i Hercegovini, no sve proizvode možete pronaći klikom ovdje.

 

* * *
Naslovna fotografija: @augustinusbader 


Bonjour

Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje

TEKST: Bonjour.ba/PR

Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje

Dok temperatura raste, a makeup postaje sve lakši par proizvoda ostaju sa vama od jutra do noći. Čak stanu u torbicu i daju onaj efekt svježine koji je nemoguće lažirati.


chanel_so2024_14_0023_1_rgb_jpeg-haute-definition1-LD
 

Jer svježina više nije stvar trenutka, već navike. A CHANEL je ovu naviku pretočio u mistu. N°1 DE CHANEL Serum-in-Mist je novi odgovor na pitanje: Kako izgledati odmorno kad dan traje 15 sati?



a2


U elegantnoj, vatreno crvenoj bočici, ova maglica ne samo da njeguje kožu, već joj pruža moćnu zaštitu od oksidativnog stresa čak 141% jaču otpornost, zahvaljujući ekstraktu crvene kamelije. 

Jedan spritz umiruje, drugi vraća sjaj, treći produžava trajanje makeupa, a svaki podsjeća na osjećaj: "da, mogu ponovo".
 

chanel_so2024_14_0033_rgb_jpeg-haute-definition-1-LD

 

Snaga  N°1 DE CHANEL Serum-in-Mist-a je u jednostavnosti jer se koristi kad god i gdje god. Na pauzi za kafu, u vožnji biciklom, na festivalskoj travi, između dva sastanka ili na večeri s prijateljima. Shake, spray, reset i sve počinje iznova.


a1


A sve počinje s čistom kožom i jednom pjenom koja čini razliku

Ljeto se ne oprašta od SPF-a, smoga, make-upa, ni vrućine, ali vaša koža može. CHANEL LA MOUSSE je pjena za umivanje koja u kontaktu s vodom postaje bogata poput oblaka, a lagana poput jutarnje magle. Čisti bez trljanja, bez kompromisa i bez narušavanja mikrobioma.


chanel_so2024_us08_0001_1_rgb_jpeg-haute-definition-LD

 

Nova formula sadrži ceramide kamelije, koji čuvaju hidrataciju i jačaju kožnu barijeru. Već nakon 7 dana korištenja, koža je glađa, svježija, a osjećaj udobnosti se sve više pojačava čak 56% više nakon mjesec dana.


chanel_so2024_us08_0002_1_rgb_jpeg-haute-definition-LD

 

Dodajte LA MOUSSE svojoj rutini i pretvorite čišćenje u mini ritual. CHANEL je razvio i poseban pokret  Le Geste Ultra Mousse koji ovaj trenutak pretvara u senzualni dance break za vaše lice.

Pjena. Maglica. Dva proizvoda. Jedan osjećaj. Ljeto koje ostaje na koži.


b1


Dva potpisa CHANEL ljeta: osvježavajući mist i lagani mousse, rutina ljepote koja osvaja ne samo dodirom, već i učinkom.

Teksture koje miluju kožu, mirisi koji smiruju um, i formule koje prate ritam dana od prvog pogleda u ogledalo do posljednjeg izlaska. Jer sjaj počinje iznutra, ali uz pravi touch vidi se odmah.

 

 

Foto: copyright CHANEL


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!