TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 21.11.2022.

Maleni orašari i orašari u prirodnoj veličini, borovi, lampice koje nas pozdravljaju sa svakog kuta i mnoštvo, mnoštvo dekoracija samo su uvod u ovogodišnji Advent u Zagrebu.


Ovaj visoko nagrađivani advent koji je odnio ulogu najboljeg u 2016., 2017. i 2018., ove godine se vraća u svom punom sjaju, doslovce. Već same najave čine da se automatski zamislimo na nekim od bajkovitih blagdanskih lokacija u središtu Zagreba.

Kako otkrivamo na stranici Zagrebačkog Adventa, ove godine od 26.11.2022. do 7.1.2023. sadržaj obećava puno uživanja, dosta zanimljivih lokacija i nezaobilazno klizalište. Što nas još očekuje i zašto želimo posjetiti ovogodišnji Advent u Zagrebu otkrijte u nastavku.

 

Ledeni park
 

Novost koja je razveselila mnoge jeste povratak ledenog parka i klizališta na Tomislavcu. Snježni dani bit će veseliji uz klizaljke na nogama i uživanje u osvijetljenom gradu i čaroliji koju pruža ovo posebno blagdansko vrijeme.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ledeni Park (@ledenipark)



Fuliranje na dvije lokacije
 

Ništa ne može objediniti šarm blagdana kao omiljena trpeza. Od ukusnih slanih pa sve do neodoljivih slatkih jela, kućice na više lokacija u gradu pobrinuti će se da dobijete svoju dozu gourmet užitka. Tako ćete na Fuliranju (Strossmayerov trg) probati ukusna jela etabliranih kuhara i onih koji to žele postati.

 



Druga lokacija za Fuliranje smjestila se na terasu Oleandar Hotela Esplanade i to pod nazivom FOOLING AROUND by Fuliranje. Kako najavljuju, čeka vas ponuda sedam restorana i barova koji će se pobrinuti da uživate u odličnoj hrani i piću, a sve to uz prateći glazbeno-umjetnički program.

 

Gradec i dekoracije
 

Osim što ova lokacija sama po sebi ima zavidan pogled na grad, ove godine Advent u Zagrebu najavljuje posebnu scenografiju u duhu blagdana koja će poslužiti kao savršena kulisa za vaše fotografije. Tako vas iza svakog bora čeka jedan poseban interaktivan kutak koji pretvara šetnju do Gradeca i Baš naš Advent u obavezu!

 



Kućice, kućice i još malo kućica
 

Zagrebački Advent na otvorenom postaje izuzetno čaroban uz dobru hranu. Za to će se pobrinuti lokacije kao što su Europski trg i Advent Caffe de Matoš koji na jedinstven način predstavljaju svoju gastronomiju. Želimo ih posjetiti radi odličnog uređenja, posebne atmosfere i ugođaja te savršenih mjesta za fotografiranje i pogleda na razigrani grad.

 



Advent na Zrinjevcu
 

Upravo ovoj lokaciji uvijek tradicionalno pripadne čast paljenja prvih blagdanskih lampica. Da biste trebali posjetiti centar Zagreba i ovu lokaciju okupanu u lampice uvjerit će vas i street food hrana, predstave za djecu popodne, ali i koncerti u večernjim satima.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Igor (@strma)

***
Naslovna fotografija: @petro_21


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!