TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 21.11.2022.
Maleni orašari i orašari u prirodnoj veličini, borovi, lampice koje nas pozdravljaju sa svakog kuta i mnoštvo, mnoštvo dekoracija samo su uvod u ovogodišnji Advent u Zagrebu.
Ovaj visoko nagrađivani advent koji je odnio ulogu najboljeg u 2016., 2017. i 2018., ove godine se vraća u svom punom sjaju, doslovce. Već same najave čine da se automatski zamislimo na nekim od bajkovitih blagdanskih lokacija u središtu Zagreba.
Kako otkrivamo na stranici Zagrebačkog Adventa, ove godine od 26.11.2022. do 7.1.2023. sadržaj obećava puno uživanja, dosta zanimljivih lokacija i nezaobilazno klizalište. Što nas još očekuje i zašto želimo posjetiti ovogodišnji Advent u Zagrebu otkrijte u nastavku.
Ledeni park
Novost koja je razveselila mnoge jeste povratak ledenog parka i klizališta na Tomislavcu. Snježni dani bit će veseliji uz klizaljke na nogama i uživanje u osvijetljenom gradu i čaroliji koju pruža ovo posebno blagdansko vrijeme.
Fuliranje na dvije lokacije
Ništa ne može objediniti šarm blagdana kao omiljena trpeza. Od ukusnih slanih pa sve do neodoljivih slatkih jela, kućice na više lokacija u gradu pobrinuti će se da dobijete svoju dozu gourmet užitka. Tako ćete na Fuliranju (Strossmayerov trg) probati ukusna jela etabliranih kuhara i onih koji to žele postati.
Druga lokacija za Fuliranje smjestila se na terasu Oleandar Hotela Esplanade i to pod nazivom FOOLING AROUND by Fuliranje. Kako najavljuju, čeka vas ponuda sedam restorana i barova koji će se pobrinuti da uživate u odličnoj hrani i piću, a sve to uz prateći glazbeno-umjetnički program.
Gradec i dekoracije
Osim što ova lokacija sama po sebi ima zavidan pogled na grad, ove godine Advent u Zagrebu najavljuje posebnu scenografiju u duhu blagdana koja će poslužiti kao savršena kulisa za vaše fotografije. Tako vas iza svakog bora čeka jedan poseban interaktivan kutak koji pretvara šetnju do Gradeca i Baš naš Advent u obavezu!
Kućice, kućice i još malo kućica
Zagrebački Advent na otvorenom postaje izuzetno čaroban uz dobru hranu. Za to će se pobrinuti lokacije kao što su Europski trg i Advent Caffe de Matoš koji na jedinstven način predstavljaju svoju gastronomiju. Želimo ih posjetiti radi odličnog uređenja, posebne atmosfere i ugođaja te savršenih mjesta za fotografiranje i pogleda na razigrani grad.
Advent na Zrinjevcu
Upravo ovoj lokaciji uvijek tradicionalno pripadne čast paljenja prvih blagdanskih lampica. Da biste trebali posjetiti centar Zagreba i ovu lokaciju okupanu u lampice uvjerit će vas i street food hrana, predstave za djecu popodne, ali i koncerti u večernjim satima.
***
Naslovna fotografija: @petro_21
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!