TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.5.2014.
50 fotografija crvenog tepiha modnih Oscara Kada imate bal za koji ulaznica košta 25 000 američkih dolara, i na koji, čak i ako imate novaca ne možete doći, ako niste netko i nešto u modnom svijetu, jasno je zašto Met gala bal ima toliku važnost za modnu industriju. Bal je ujedno i službeno otvorenje izložbe koja je posvećena određenom razdoblju ili dizajneru. Ove godine, izložba je
Blake Lively je ponovno ukrala show u pastelno ružičastoj Gucci haljini, kao i Suki Waternhouse, koja nas je oduševila u Burberry inačici cijele priče.
Lupita Nyong'o priprada titulu za najorginalnije izdanje na sinoćnjom balu, za što je zaslužna, naravno, Prada. Iznenadila nas je i Beyonce, kojoj je odlično pristajao vamp izgled za koji je zaslužan Tisci.
Jednako zanimljiva izdanja su imali i modeli, koji su se posebno 'šepurili' u svojim balskim haljinama u pastelnim tonovima.
Sinoćnji bal bila je i večer zaljubljenih parova. Ali i nadasve chic i modno usklađenih parova.
Sviđa nam se i Diane Kruger u Hugo Boss haljini, Dita von Teese u Zac Posenu, sestre Olsen i Kate Bosworh u Stella McCartney haljini. I naravno, Sarah, koja je i prilikom priprema za ovaj događaj ostala vjerna svom dugogodišnjem prijatelju, Oscaru.
Tko se još pojavio na ovom prestižnom crvenom tepihu i čije su kreaciji birali, pogledajte u nastavku.
{gallery}2014_05/met{/gallery}
D.P.
Foto: blogspot.com, stylecaster.com
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!