TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.4.2012.
Bh. dizajnerice otvorile vrata modne oaze Kaftan studio nalazi se u Sarajevu u ulici Edhema Mulabdića br.1 neposredno prije tramvajske stanice Katedrala. U Kaftan studiju rade dizajnerice Nermina Hodžić i Emina Hodžić Adilović autorice branda Textura. U svakodnevnoj ponudi Kaftan studia imaju ekskluzivne tkanine i ukrase za kreiranje odjevnih predmeta. Kaftan studio  
Dakle, od ideje do izvedbe, sve na jednom mjestu. Uz sve navedeno, dizajnerice Nermina i Emina mogu vam pomoći i u kreiranju kompletnog stylinga zavisno od prilike za koju se pripremate. Pored odabira odgovarajuće odjeće, također preporučuju , frizuru, šminku, cipele, kompletan outfit. Ako neko želi da zabilježi svoj styling i na fotografijama i to omogućuju svojim klijenticama. U ponudi je i kompletan profesionalni photo shooting sa izuzetno talentiranom bh. fotografkinjom Nađom Berberović koja je aktivni suradnik Kaftan studia.
Naravno, razgovarali smo s dizajnericama Eminom i Nerminom koje su s nama podijelile osobno viđenje Kaftan studia, a ako ih i vi želite upoznati pozivamo vas da ih posjetite i na facebook.com/KaftanStudio.
Kaftan studio osim što ima u ponudi divne tkanine i ukrase , također brine i o atmosferi u kojoj se svaka žena osjeća lijepo i ugodno. Uz zvuke jazz-a i soul-a kreiramo modna uzbuđenja naših dragih klijentica, nama je svaka zena VIP i svaka od njih zaslužuje najbolju haljinu. Osim što prvenstveno dizajniramo odjeću trudimo se da svakom našem klijentu posvetimo punu pažnju koju zaslužuje i bez obzira na posao kojim se klijentica bavi mi želimo da se osjeća kao da se upravo priprema za crveni tepih. Od momenta Vašeg ulaska u naš studio Vaš jedini problem su boje i tkanine, a najveća dilema svila ili kašmir, rekla nam je Emina Hodzić Adilović.
Naš Kaftan studio je mjesto susreta i druženja, gotovo svakodnevno nam dolaze kolege kreativci, modni dizajneri i kostimografi, koji se zajedno sa svojim klijentima prepuštaju užitku odabira tkanina za nove kreacije. Mi često našim kolegama prepuštamo naš odjel sa tkaninama te se oni osjećaju slobodno da sa svojim klijentom odaberu tkaninu za izvedbu svojih radova. Jako smo sretne jer ta činjenica još jednom potvrđuje uspjeh koncepta Kaftan studia, ponosno će Nermina Hodzić.
{gallery}travanj_dvanaest/kaftan{/gallery}
A.P./Kaftan PR
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!