TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 15.8.2022.
Mnoge dame će se složiti da imati sestru je jedan poseban dar. Unatoč tome što ste se vjerojatno često znale porječkati u ranijoj dobi s godinama sestrinska veza postaje jedna od najjačih.
One su najčešće naš 'partner in crime' bez obzira o čemu je riječ, a s obzirom da dijelite mnoge trenutke iz različitih stadija života, sestre su one znaju skoro sve o nama i uvijek su tu za nas. Činjenica da tijekom osmog mjeseca obilježavamo dan sestara sjetili smo se pet stvari s kojima će se poistovjetiti svaka djevojka koja ima sestru.
Sestra je odlučila obući outfit koji ste vi prethodno planirali
Vjerojatno ste se najmanje jednom tijekom života porječkali sa sestrom oko outfita, jer sestrama koje nose isti konfekcijski broj ovo će biti vječni izazov. Iako se na kraju uvijek postigne sporazum, jedna strana mora popustiti što uvijek bude intenzivno, ali poslije i smiješno.
Sestra je vaš omiljeni zabavljač tijekom okupljanja
Bilo da se radi o obiteljskim druženjima ili pak odlazite na neki zajednički event, sestre su tu da budu naš omiljeni sugovornik. Ovo će posebice istaknuti sestre koje ne žive više zajedno pa ujedno takvi eventi posluže da više sati provedu zajedno, potaknu neke zabavne teme i dijele trenutke uz smijeh.
Imate šifrirane poruke koje samo razumijete vi
Bilo da se radi o šaljivim nadimcima koji su veoma često simpatični ili nekim tajnim porukama koje vas vežu za određeni događaj, sestre veoma često imaju neke svoje specifične, bolje rečeno šifrirane kodove koje samo one razumiju.
Jedna drugoj ste vječni stilist
Sigurno vam se dogodilo tijekom shoppinga ili pak kod biranja outfita kod kuće da sestri slikate kombinacije kao vašoj vjernoj stilistici. Osim što dobro poznaju naše preferencije, sestre će rado dati iskren komentar i savjet kako bismo izgledale što bolje.
Bez obzira koliko godina imate vaši roditelji i dalje miješaju vaša imena
Jedna od čari sestrinstva je i ta da su vas roditelji zasigurno najmanje jednom nazvali imenom vaše sestre.
* * *
Naslovna fotografija: @valentinaferragni
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!