TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.2.2020.
Kako biste uistinu imali lijep, inspirativan i kvalitetno isplaniran vikend, važno je usvojiti par navika uz koje nećete imati dojam kao da je vikend proletio ispred vas dok ste rekli odmor.
Kroz dva slobodna dana svoje vrijeme biste trebali rasporediti na sitne rituale koji vas čine sretnima i opuštaju vas, poput omiljenih hobija, ali i uživati u pozitivnoj energiji koju s vama dijele prijatelji.
Šetnje prirodom instant će razbuditi cijeli organizam i odmaknuti vaše misli od užurbane svakodnevnice, a zdrava i ukusna hrana pripremljena od sezonskih namirnica, napuniti vas energijom. A to su samo neke od aktivnosti koje rezultiraju ispunjenim vikendom. Kako produktivno isplanirati slobodne dane baš poput pravih stručnjak organizacije, saznajte u nastavku.
ISPLANIRAJTE VIKEND
Možete biti spontani, no, trebate imati ključne točke vašeg rasporeda. Razmislite što želite raditi, ali i koje obveze imate te podijeliti ih kroz dan. To će vam pomoći da se organizirate i uživate u benefitima unaprijed isplaniranog menija, druženja s prijateljima i reorganiziranog balkona koji je bio jedan od zadataka na vikend listi prioriteta. Raspored pripremite ujutro, kako biste se svježi i odmorni pripremili na sve što vas čeka kroz naredna dva dana.
NEKA VAŠA BUDILICA ZVONI U ISTO VRIJEME KAO I RADNIM DANOM
Itekako je važno da i vikendom ostajete vjerni radnoj rutini te navikavate i vaše tijelo da prati ritam koji ste kreirali kroz radni tjedan. Na taj način organizam će naučiti prirodno se buditi u isto vrijeme i motivirati vas da iskoristite maksimum od svakog dana.
PROVEDITE VRIJEME U PRIRODI
Priroda je najbolje rješenje za predah od poslovnih obveza, stresa i briga.
VRIJEME OFFLINE
Provedite neko vrijeme i daleko od mobitela. Obnovite vaš um i uživajte u sadašnjem trenutku.
***
Naslovna fotografija: @isabellath
Tekst: Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!