TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.9.2019.

Iako makeup koristimo na dnevnoj razini, svakodnevno smo u potrazi za novom inspiracijom u kreiranju ženstvenih izdanja, novitetima kada su u pitanju tehnike i formulacije naših makeup favorita, kao i savjetima za besprijekoran izgled. 

Ponekad način na koji nanosimo naš makeup ili pojedini proizvodi samo dodatno naglašavaju nepravilnosti na licu te čine da izgledamo umornije, ali i starije. Upravo zbog toga smo pobrojali najčešće 4 makeup pogreške koje daju upravo takav efekt te kako ih izbjeći. 

KORISTITE POGREŠAN PUDER I KOREKTOR

S obzirom na to da se naša koža mijenja ovisno o godišnjem dobu, ali i godinama, upitajte se da li vam puder koji ste koristili prošle godine i dalje odgovara savršeno. Uvijek istražujete koje formulacije, ali i ton pudera najviše laska vašoj koži. Birajte laganije podloge umjesto teških pudera koji ulaze u sitne bore tijekom dana i dodatno ih naglašavaju. 
Slično je i s korektorom. Ne želite da vam korektor samo dodatno naglasi podočnjake ili bore. S kozmetičarkom ili u drogeriji potražite savjet pri odabiru tubica koje će samo istaknuti vašu ljepotu. Nanosite ih uz pomoć kista i dajte prednost laganim korektorima. 

KORISTITE MAKEUP SA SJAJNIM ČESTICAMA

Formule koje reflektiraju svjetlost također naglašavaju nepravilnosti na licu, zato ih izbacite iz vaše kozmetičke torbice. 

BIRATE PRETAMAN RUŽ ZA USNE

Ruž u boji šljive ili višnje jako je elegantan, no, njegove nijanse mogu učiniti da izgledate starije. Za svjež i ženstven izgled lica, radije birajte ruževe u ružičastim nijansama. 

POGREŠNO NANOSITE PUDER U PRAHU 

On ima čarobnu moć držati neželjen sjaj pod kontrolom, no, nanosite ga samo na T-zonu, a izbjegavajte područje oko očiju. 

***

Naslovna fotografija: @fashiioncarpet
Tekst: BONJOUR.ba


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!