TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 2.10.2023.
U Sarajevu se 11. i 12. oktobra održava najveća marketinška konferencija u BiH, 10. Sarajevo Marketing Summit. Prilika je ovo da se na jednom mjestu okupe marketinški stručnjaci, predstavnici najvećih kompanija iz naše zemlje, medija, ali i agencija te razmjene iskustva, unaprijede znanja, usvoje nove prakse.
Prvo desetljeće ove prestižne konferencije obilježili su izvrsni predavači, stručnjaci iz svih oblasti marketinga, panel - diskusije na kojima je omogućena razmjena mišljenja, ideja i informacija, a sve u svrhu unapređenja poslovanja i postizanja boljih rezultata.
U toku proteklih deset godina konferenciju je posjetilo više od 5000 učesnika, a 250 partnera i prijatelja projekta prepoznalo je važnost Summita, za kompletnu industriju i privredu BiH.
I ove godine organizatori su se pobrinuli da programski dio bude baš onakav kako se očekuje za ovaj svojevrsni jubilej, govornici dolaze iz Velike Britanije, Izraela, Holandije, Bugarske, ali iz zemalja regiona, te Bosne i Hercegovine.
„Marketing Mastery“ je ovogodišnja tema kojom se naglašava kontinuirani rast i evolucija u marketingu. Bit će ovo prilika da se čuju iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina. Istražit će se kako su marketari prihvatili inovacije, te prilagodili promjenama u ponašanju potrošača i iskoristili nove tehnologije kako bi postigli ciljane rezultate.
Prvi dan Summita je sada već tradicionalno rezervisan za eCommerce Day, kao najveći eCommerce događaj u Bosni i Hercegovini, koji je posvećen unapređenju i razumijevanju najnovijih trendova i praksi u svijetu online tržišta.
Veliku pažnju učesnika konferencije i ove godine izazvat će izbor za Marketing Superstara, koji se održava u sklopu programskog dijela Summita. Tako će prema izboru marketinške javnosti biti odabrana tri Marketing Superstara (predstavnici domaće, regionalne i svjetske kompanije) koji će sljedeće godine imati mogućnost da ispričaju svoju priču o uspjehu, na 11. Sarajevo Marketing Summitu. Pored toga bit će dodijeljena i nagrada za Kampanju vrijednu pažnje.
Shodno postignutim rezultatima, velikom boju pregleda, ali i regionalnom dosegu, to je ove godine kampanja “U Bingu sam 24/7 sa Enisom Bešlagićem”. Od ove godine uvedena je i nova kategorija u kojoj će se vršiti nagrađivanje, riječ je o Brend inovaciji. Za 2023. godinu, u ovoj kategoriji, priznanje će biti dodijeljeno brendu Cedevita za proizvod Cedevita vitaminska voda.
Sarajevo Marketing Summit, pored toga što je regionalna platforma za umrežavanja marketara, kreativaca i medija, važno je mjesto susreta i sa klijentima i partnerima.
Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia, a prijaviti se možete na: www.marketing-summit.ba.
* * *
Foto: Marketing Summit PR
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!