TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 2.10.2023.
U Sarajevu se 11. i 12. oktobra održava najveća marketinška konferencija u BiH, 10. Sarajevo Marketing Summit. Prilika je ovo da se na jednom mjestu okupe marketinški stručnjaci, predstavnici najvećih kompanija iz naše zemlje, medija, ali i agencija te razmjene iskustva, unaprijede znanja, usvoje nove prakse.
Prvo desetljeće ove prestižne konferencije obilježili su izvrsni predavači, stručnjaci iz svih oblasti marketinga, panel - diskusije na kojima je omogućena razmjena mišljenja, ideja i informacija, a sve u svrhu unapređenja poslovanja i postizanja boljih rezultata.
U toku proteklih deset godina konferenciju je posjetilo više od 5000 učesnika, a 250 partnera i prijatelja projekta prepoznalo je važnost Summita, za kompletnu industriju i privredu BiH.
I ove godine organizatori su se pobrinuli da programski dio bude baš onakav kako se očekuje za ovaj svojevrsni jubilej, govornici dolaze iz Velike Britanije, Izraela, Holandije, Bugarske, ali iz zemalja regiona, te Bosne i Hercegovine.
„Marketing Mastery“ je ovogodišnja tema kojom se naglašava kontinuirani rast i evolucija u marketingu. Bit će ovo prilika da se čuju iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina. Istražit će se kako su marketari prihvatili inovacije, te prilagodili promjenama u ponašanju potrošača i iskoristili nove tehnologije kako bi postigli ciljane rezultate.
Prvi dan Summita je sada već tradicionalno rezervisan za eCommerce Day, kao najveći eCommerce događaj u Bosni i Hercegovini, koji je posvećen unapređenju i razumijevanju najnovijih trendova i praksi u svijetu online tržišta.
Veliku pažnju učesnika konferencije i ove godine izazvat će izbor za Marketing Superstara, koji se održava u sklopu programskog dijela Summita. Tako će prema izboru marketinške javnosti biti odabrana tri Marketing Superstara (predstavnici domaće, regionalne i svjetske kompanije) koji će sljedeće godine imati mogućnost da ispričaju svoju priču o uspjehu, na 11. Sarajevo Marketing Summitu. Pored toga bit će dodijeljena i nagrada za Kampanju vrijednu pažnje.
Shodno postignutim rezultatima, velikom boju pregleda, ali i regionalnom dosegu, to je ove godine kampanja “U Bingu sam 24/7 sa Enisom Bešlagićem”. Od ove godine uvedena je i nova kategorija u kojoj će se vršiti nagrađivanje, riječ je o Brend inovaciji. Za 2023. godinu, u ovoj kategoriji, priznanje će biti dodijeljeno brendu Cedevita za proizvod Cedevita vitaminska voda.
Sarajevo Marketing Summit, pored toga što je regionalna platforma za umrežavanja marketara, kreativaca i medija, važno je mjesto susreta i sa klijentima i partnerima.
Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia, a prijaviti se možete na: www.marketing-summit.ba.
* * *
Foto: Marketing Summit PR
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!