TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 2.10.2023.
U Sarajevu se 11. i 12. oktobra održava najveća marketinška konferencija u BiH, 10. Sarajevo Marketing Summit. Prilika je ovo da se na jednom mjestu okupe marketinški stručnjaci, predstavnici najvećih kompanija iz naše zemlje, medija, ali i agencija te razmjene iskustva, unaprijede znanja, usvoje nove prakse.
Prvo desetljeće ove prestižne konferencije obilježili su izvrsni predavači, stručnjaci iz svih oblasti marketinga, panel - diskusije na kojima je omogućena razmjena mišljenja, ideja i informacija, a sve u svrhu unapređenja poslovanja i postizanja boljih rezultata.
U toku proteklih deset godina konferenciju je posjetilo više od 5000 učesnika, a 250 partnera i prijatelja projekta prepoznalo je važnost Summita, za kompletnu industriju i privredu BiH.
I ove godine organizatori su se pobrinuli da programski dio bude baš onakav kako se očekuje za ovaj svojevrsni jubilej, govornici dolaze iz Velike Britanije, Izraela, Holandije, Bugarske, ali iz zemalja regiona, te Bosne i Hercegovine.
„Marketing Mastery“ je ovogodišnja tema kojom se naglašava kontinuirani rast i evolucija u marketingu. Bit će ovo prilika da se čuju iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina. Istražit će se kako su marketari prihvatili inovacije, te prilagodili promjenama u ponašanju potrošača i iskoristili nove tehnologije kako bi postigli ciljane rezultate.
Prvi dan Summita je sada već tradicionalno rezervisan za eCommerce Day, kao najveći eCommerce događaj u Bosni i Hercegovini, koji je posvećen unapređenju i razumijevanju najnovijih trendova i praksi u svijetu online tržišta.
Veliku pažnju učesnika konferencije i ove godine izazvat će izbor za Marketing Superstara, koji se održava u sklopu programskog dijela Summita. Tako će prema izboru marketinške javnosti biti odabrana tri Marketing Superstara (predstavnici domaće, regionalne i svjetske kompanije) koji će sljedeće godine imati mogućnost da ispričaju svoju priču o uspjehu, na 11. Sarajevo Marketing Summitu. Pored toga bit će dodijeljena i nagrada za Kampanju vrijednu pažnje.
Shodno postignutim rezultatima, velikom boju pregleda, ali i regionalnom dosegu, to je ove godine kampanja “U Bingu sam 24/7 sa Enisom Bešlagićem”. Od ove godine uvedena je i nova kategorija u kojoj će se vršiti nagrađivanje, riječ je o Brend inovaciji. Za 2023. godinu, u ovoj kategoriji, priznanje će biti dodijeljeno brendu Cedevita za proizvod Cedevita vitaminska voda.
Sarajevo Marketing Summit, pored toga što je regionalna platforma za umrežavanja marketara, kreativaca i medija, važno je mjesto susreta i sa klijentima i partnerima.
Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia, a prijaviti se možete na: www.marketing-summit.ba.
* * *
Foto: Marketing Summit PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!