Što nas očekuje na devetom izdanju Weekend Media Festivala u Rovinju?
Tekst:Bonjour.ba
EVENTNazire li se kraj televizije; ubija li native advertising novinarstvo i kako u kompanijama stvoriti dobro okruženje za rad?
Pripreme za deveto izdanje Weekend Media Festivala u punom su jeku. Najveći komunkacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju. Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa. Weekend i ove godine ugošćuje više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana trajanja festivala u 5 paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktualnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.
Među temama o kojima će se raspravljati na ovogodišnjem Weekendu ističe se panel “Je li stigao kraj televizije?”. Televizijsko tržište prolazi kroz značajne promjene a digitalizacija ima presudan utjecaj na njegov budući razvoj. Rast online videa i OTT platformi mijenja način na koji se dolazi do sadržaja i kako ga se konzumira. Online video povećao je ukupnu konzumaciju i postao komplementaran medij televiziji, ali velike promjene su odmah iza ugla. Na Weekendu će vodeći medijski i komunikacijski stručnjaci raspravljati kako će te promjene utjecati na televizijske kuće, tko su novi igrači na tržištu te što promjene znače za korisnike.
Tema o kojoj se i dalje vode brojne polemike je i native advertising koji kao dio content marketinga ubrzano raste zadnjih godina. Usporedo s tim rastom native je proizvod koji izaziva brojne kontraverze. S jedne strane mnogi su sretni jer je napokon pronađen model koji može donijeti nove prihode medijima, dok s druge strane mnogi u nativeu vide kraj novinarstva. Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.
Na Weekend i ove godine stižu i brojni inozemni predavači. Među njima je i Zrinka Lovrenčić, direktorica kompanije „Great Place to Work“ iz Australije. Zrinka će na Wekendu održati predavanje o jedinstvenom modelu koji kompanijama pomaže da stvore u svojoj organizaciji „sjajno mjesto za rad za zaposlenike“ istovremeno podižući vrijednost za vlasnike.
Foto: Weekend Media Festival