Što najprodavaniji ruksak na svijetu čini posebnim?
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACIPriča o ruksaku Kånken branda Fjällräven započela je prije četrdeset godina, kada je ovaj model zahvaljujući bezvremenskom dizajnu i čvrstoj tkanini postao ikona među školarcima. Upravo su oni bili prvi ambasadori sada već kultnog ruksaka. Pravokutni ruksak s dvije naramenice bio je sjajna alternativa klasičnim ruksacima koji su se nosili na jedno rame i krivili kralježnicu, a ubrzo je ovaj model ukrao simpatije muškaraca i žena raznih uzrasta, ali i stilova života.
Osnivač branda, Åke Nordin, kao veliki zaljubljenik u prirodu već je s 14 godina počeo kreirati savršenu verziju ruksaka - prekrajao je ruksake te je uz pomoć mamine šivaće mašine i sašio model koji stabilno stoji na leđima, idealno raspoređujući težinu.
S obzirom na to da ovaj ruksak pazi na vaša leđa, ali i čuva vaše dragocjenosti bez obzira na vrijeme, postao je neizostavan dio gradskih šetnji, odlazaka na plažu, putovanja i glazbenih festivala. Danas dolazi u više od pedeset boja i u nekoliko veličina, kako bi odgovorio na potrebe svakog pojedinca i pomogao mu da se istakne i iskaže svoju osobnost i kroz modne dodatke koje bira. Upravo su epiteti bezvremenski, funkcionalan i izdržljiv postali istoznačnica za Fjällräven. A švedska ljepota života koja poziva na druženje s prirodom očituje se i u ovom brandu.
Je li našao put i do vašeg ormara?
Foto: pinterest.com