Marija Šerifović i Marko Feher: Više o ovoj suradnji donosimo kroz intervju s Markom
Tekst:Arijana Bošnjak
MODNE VIJESTIMarko Feher je istaknuti bh. dizajner koji svojim avangardnim i upečatljivim kreacijama već dugo osvaja domaću, regionalnu, a sve više i svjetsku modnu scenu.
Poznato nam je da je Marko radio na mnogim projektima u BiH i regiji, a posljednja u nizu njegovih suradnji je ona s pjevačicom Marijom Šerifović. Marko je dobio priliku da za svaki spot s njenog novog albuma (koji su svi željno iščekivali) kreira outfite. Sukladno njegovoj estetici, suradnja je rezultirala unikatnim i moćnim statement kombinacijama, prepoznatljivim za Marka, koje su se odlično uskladile s pričama koje donose spotovi.
Uz Marijine nove pjesme, nas su se posebno dojmile kreacije iz spotova pa smo željeli saznati više detalja o samoj suradnji, Markovim favoritima (kada su u pitanju kreacije, ali i glazba), ali i zabavnim anegdotama koje su pratile ovu suradnju, kao što je ona s pjevačem koji je s Marijom donio duet za pamćenje – Matija Cvek. U nastavku pogledajte što nam je o svemu rekao Marko Feher.
Već čitava regija bruji o vašoj suradnji s Marijom Šerifović. Možete li nam reći kako je došlo do te suradnje?
Jedan dan zazvonio je telefon, javio sam se i čuo Marijin glas. Dogovorili smo sastanak, sreli se u Sarajevu, preslušao sam album, porazgovarali smo i dogovorili sve. No, prije tog poziva bio sam u Beogradu na jednom eventu, gdje je Marijin blizak prijatelj Dragan Kecman zatražio moj broj u Marijino ime i mislim da je ustvari to bio trenutak kada se naša saradnja zakuhala.
Marija se kroz spotove pojavila u više različitih kreacija. Možete li nam reći koji je vaš omiljeni look koji ste kreirali za Mariju i zašto baš taj?
U dogovoru sa Marijom i režiserom Milošem Šarovićem došli smo do određenih zaključaka koja vrsta stajlinga „rezonuje“ sa kojim spotom, to jest moodboradom za isti, te su se u skladu s tim dogovorom desili stajlinzi. Poenta svih stajlinga je bila da isprate zamišljenu priču tog spota u kome se pojavljuju.
Moji omiljeni su oni u kojima Mariju zamišljam i privatno, a ne samo za potrebe snimanja. To su crno i zeleno odijelo, ali i plava kombinacija iz spota „Vozi Me“. Znam da su moodovi spotova dosta mračni i da se stajlinzi ne vide potpuno, tako da se radujem nekim fotkama gdje će to biti još vidljivije.
Jesu li kreacije u spotovima custom made ili su one već dio vaše kolekcije?
Svi komadi su rađeni po mjeri što znači da su namjenski rađeni za Mariju, a bilo je tu kolekcijskih komada iako je većina namjenski za potrebe snimanja. Moram dodati da je Marija prije snimanja smršala nekoliko kilograma, a svi znamo da mi dizajneri teško podnosimo promjene težine, posebno pred fittinge, no uspjeli smo nekako sve uskladiti tik pred snimanje.
Možemo reći da se u vašoj, već jako uspješnoj karijeri, dogodio još jedan pomak s ovom suradnjom. Kakvi su sljedeći planovi za brend?
Hvala što tako mislite!
Svaki korak je značajan i vodi do nekog novog i drugačijeg. Ja sam neko ko ne voli mnogo da planira, jer obično to ne bude kako zamislim. Želja je mnogo, na njima radim i vidjećemo gdje će sve vjetar da me odnese.
Sad kada smo prešli vizualni dio spotova, imate li možda već omiljenu pjesmu s njenog novog albuma?
Apsolutno. Škorpija u meni kaže da je moja omiljena pjesma „Ko broji moje rane“, a opet s druge strane pjesma „Ja sam…“ je nešto gdje se mogu prepoznati i poistovjetiti.
Prilikom suradnje došlo je i do simpatičnih trenutaka poput anegdote koju nam je u nastavku ispričao Marko.
„Pored stajlinga za Mariju, radio sam i stajling za Matiju Cveka sa kojim je Marija snimila duet koji zaista isplivava kao veliki hit u regiji. Matiju prije snimanja nisam sretao uživo, dogovor je bio da mi pošalje mjere od krojača kako bih napravio odijelo po njegovim mjerama. Međutim kada su mjere stigle vidio sam da nešto nije ok i da su rukavi i nogavice prekratke. Na svoju odgovornost sam produžio rukave za 15cm, a nogavice za 10ak. Na svu sreću sam poslušao svoj instinkt, jer odijelo mu je bilo taman sa tim mojim odokativnim izmjenama. Juče je Matija u jednom intervjuu priznao da se mjerio građevinskim metrom u nedostatku vremena da posjeti krojača.“
Sad kada znate sve detalje, možete se prepustiti zvučnom i vizualnom uživanju kroz svaki objavljeni spot.
* * *
Foto: Miomir Milić