Articoolisan – snažan bh.brand kojim ćete poželjeti ukrasiti svoj dom!
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBUkoliko još uvijek niste, vrijeme je da upoznate kreativni bh. odgovor na Made in China proizvode. Predstavljamo vam brand Articoolisan koji je usmjeren na brandiranje bh. kulture.
Svjesni činjenice da gomilanjem uvoznih proizvoda gušimo domaće autore, ali i zaboravljamo vlastite vrijednosti, pokrenuli su sjajnu priču u bh.potpisu.
Njihova filozofija je jednostavna – poraziti fotografije Londona i New Yorka na našim zidovima i u bh. domove smjestiti motive koje nalazimo u svakodnevnom životu - bogatu povijest i nasljeđe lijepe nam Bosne i Hercegovine.
Upravo zbog toga smo odlučili porazgovarati sa Edinom i Renadom, kreativnim dvojcem koji se krije iza start up projekta Articoolisan.
Dame i gospodo, upoznajte Articoolisan!
Koja se filozofija krije iza naziva Articoolisan?
Vi ste prvi koji postavljate ovo pitanje, a mislili smo da će ih biti dosta. Naziv Articoolisan se sastoji iz tri riječi, art, cool i san. To su tri osnovna segmenta našeg djelovanja. 'Art' ujedno i prvi segment koji smo lansirali i kojem smo trenutno najviše posvećeni. Drugi segment 'cool' se odnosi na dizajn i proizvodnju modnih detalja i garderobe. Treći segment je 'san' koji se odnosi na uređenje spavaće sobe i ostatka doma. Dakle, iz samog naziva branda možete prepoznati ideju i strukturu branda. Također, mi artikulišemo priče, ideje, iskustva, dajemo im vizuelni oblik. Mi smo Articoolisan.
Usmjereni ste na uređenje doma. Koji su sve artikli za uređenje doma već dostupni u ponudi Articoolisana?
Trenutno u našoj ponudi imamo print radove na canvas platnu. To je naravno jedan mali dio onoga što će Articoolisan biti, ali od nečega smo morali krenuti. Dugo smo vagali da li krenuti u cijeli projekat bez da imamo 'pokrivene' sve segmente. Realno, imamo jako puno obaveza u kompanijama u kojima radimo i vjerojatno još uvijek ne bi lansirali projekat da smo išli 'bythebook'. Odlučili smo da krenemo s jednim dijelom priče i da 'u hodu' razvijamo i druge segmente. Mislimo da nismo pogriješili, iako bi idealno bilo da smo lansirali brand u punom kapacitetu. Međutim za to takvu priču su potrebna veća ulaganja i investitori. Mi smo se odlučili za skromniji početak što nam dozvoljava i veću slobodu u vizuelnom izražavanju. Nemamo ograničenja.
Vaši radovi su odgovor na fotografije taxi vozila u New Yorku i telefonskih govornica u Londonu u bh.domovima. Kako birate motive za vaše fotografije?
Inspiraciju i motive pronalazimo u našem okruženju, svakodnevnom životu, pričama, u bogatoj historiji i naslijeđu koje ima Bosna i Hercegovina. Kroz naše radove želimo podstaknuti na brendiranje naše kulture, potisnuti gomilanje uvoznih proizvoda kojima gušimo domaće autore, gušimo osjećaj pripadnosti i zaboravljamo vlastite vrijednosti. Želimo poraziti London, New York, San Francisko, floru i faunu 'made in China'. Naše okruženje ima sasvim dovoljno lijepih i atraktivnih motiva, motiva koji bude emociju, koji pričaju naše priče. Naši motivi na našim zidovima.
Koji je vaš najdraži print-art rad?
Teško je izdvojiti jedan rad. Svi oni predstavljaju neku priču koju mi nosimo u sebi. Svaka priča ima svoje značenje i svaka je lijepa na svoj način. Možda jeste filozofski odgovor, ali je zaista tako. Svim radovima posvećujemo jednaku pažnju. Ljudima se neki manje ili više sviđaju, ali mi ih sve stvaramo sa istom dozom entuzijazma.
Kako biste u tri riječi potakli kupca da poželi da vaše fotografije krase zid u njihovom domu?
Ovo je kao pitanje s fakulteta ili iz 'Vuka s Wall Street-a'. :) Tri riječi … Art, cool, San!
Kakve su reakcije na vaš rad? Sviđa li se bh.damama i muškarcima vaš koncept predstavljen kroz izložbe?
Reakcije ljudi na Articoolisan su odlične i to nas fura da idemo dalje, da razvijamo sve ono što smo zamislili, popravljamo greške, usavršimo i razvijamo proizvode, dižemo vrijednost branda. Uskoro planiramo lansirati i novi proizvod, a do kraja godine u planu imamo svašta nešto. Kome je još potreban san. :)
Pretpostavljamo da dva kreativca, umjetnika, dizajnera, koja ne žele biti sebični i zadržati svoje kreartivne priče za sebe imaju i velike planove za budućnost? Možete li nam otkriti dio njih?
To će vam ipak otkriti budućnost, jer je ona naša najdraža uposlenica na poziciji motivatora. :) Budućnost, kakvom je mi zamišljamo, nas pokreće i gura ka našem cilju i ostvarenju planova koje smo zacrtali. A planovi su ambiciozni. Paralelno radimo na dizajnu, razvoju novih proizvoda, širini branda, inovacijama, razvoju web shopa sa opcijom dostave na kućnu adresu, novih kanala prodaje i sl. Krajnji cilj je zaposliti vrijedne ljude, pokušati i na taj način doprinijeti bh. društvu. Ako krenemo redom, trenutni prioritet nam je web site i razvoj novih proizvoda.
Gdje možemo pogledati sve Articoolisan kreativne printeve?
Articoolisan radovi trenutno nisu izloženi. Moguće ih je sve pogledati na našoj Facebook stranici u albumima ArticoolisanCanvas Art #1, ArticoolisanCanvas Art #2 i ArticoolisanSkyline Print Art. Ali svakako da planiramo i Articoolisan show room u nekoj bližoj budućnosti. To je također u planu. :)