Alma Ras: Bh. brend otkrio detalje dosadašnjih kampanja, kao i planove za 2023. godinu - Bonjour.ba - bh.lifestyle magaz...

Alma Ras: Bh. brend otkrio detalje dosadašnjih kampanja, kao i planove za 2023. godinu

Tekst:

Bonjour.ba/PR

EVENT
12.12.2022.

Unatoč brojnim promjenama na tržištu, adekvatnim upravljanjem, kvaliteti i kontinuiranim inovacijama, Alma Ras zadržala je poziciju brend lidera na bh. tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rekordan rezultat s povećanjem prihoda i najveći broj uposlenika u historiji kompanije, te kontinuirani rast korisnika Alma Ras proizvoda, obilježili su ovu 2022. godinu, riječi su Rasima Memagića, generalnog direktora i predsjednika Uprave.

Kako navode, kao nagradu za lojalnost u ovoj godini, odobreno je preko 500.000 KM za članove kluba lojalnosti, jer je zadovoljstvo kupaca jedan od strateških ciljeva ove kompanije.





Kupci prepoznaju kvalitet i rado biraju Alma Ras proizvode

Slogan „Dodir koji volim” je poruka za koju se veže brend Alma Ras, ali je i vodilja u načinu na kojim postupaju prema uposlenicima, partnerima i potrošačima iz čega je proizašlo nekoliko kampanja koje su obilježile i ostavile trag u ovoj godini. Posebnu pažnju privukle su: „S ljubavlju sašila” gdje su kupcima pokazali ko su uposlenici i koje su njihove životne priče koje ih vode kroz posao koji rade.

Druga kampanja na koju su ponosni jeste divna priča uz podršku Maëlys de Rudder Tanović, koja je imala održivi aspekt i sa kojom su pomogli jednom malom biznisu, zanatu kojem prijeti zaborav, i sve to kroz promociju endemskih, ugroženih prirodnih bogatstava u BiH. Cijelu priču zaokružili su pošumljavanjem Pančićeve Omorike koju žele ostaviti generacijama koje dolaze.

I unikatna ideja „Moj Ćeif” u saradnji s Martinom Sairom koja je probudila posebne emocije kod roditelja gdje je mašta njihove djece pretvorena u djelo, a njima ostaje kao trajna uspomena.

Održivost je dugoročni pravac u svim aspektima poslovanja kompanije Alma Ras jer želimo biti odgovorni prema društvu i zajednici, a potrošačima ponuditi uvijek vrijednost više, riječi su Sedine Memagić, kreativne direktorice i članice Uprave.





Snaga uspješne kompanije su uposlenici

„Svjesni važnosti uposlenika, konstantno unapređujemo uslove rada kroz različite benefite, poseban i privlačan ambijent rada. Posebno smo ponosni i na program Internshipa, gdje pružamo priliku mladim ljudima da steknu prvo formalno radno iskustvo, te drugim modelima zapošljavanja putem kojih smo zaposlili novih 55 ljudi, ” riječi su Kemala Hadžića, direktor HR-a i SCM-a i člana Uprave.

U toku 2022. godine organizovano je blizu 80 edukacija kroz njihov ARcademy centar, te je preko 300 zaposlenika dobilo priliku za profesionalno usavršavanje i nadogradnju znanja. Većina njih je postala i interni edukator koji svoje znanje nesebično i profesionalno prenose. Kompanija Alma Ras ovu godinu završava s 1350 uposlenika, prosječne starosti 35 godina, te titulom najpoželjnijeg poslodavca u prodaji i retailu nekoliko godina zaredom.





Kroz održivo poslovanje Alma Ras uložila više od million

U cilju unapređenja i održivosti kvaliteta proizvoda, konstantno mjerimo zadovoljstvo kupca, riječi su Merime Omanović - Husić, menadžerice kvalitete. Ističu da se nadzor kvaliteta provodi kroz internu kontrolu kvaliteta: od ulazne kontrole, samokontrole u procesima, završnih kontrola, statističke kontrole do internih audita i kroz eksternu kontrolu koju provode certificirane kuće, kupci i samo tržište.

Kontinuiranim unapređenjem poslovanja i posebnog radnog ambijenta, te značajnim certifikatima u djelu tekstilne industrije održavaju saradnju s postojećim B2B kupcima: Triumph, Calida, Calzedonia, Armani, Mey i Hugo Boss, a i stvaraju nove poslovne prilike. Tako se posebno izdvojio GOTS certifikat koji je globalni standard za proizvodnju organskog pamuka i podrška u segmentu održivog poslovanja. Alma Ras je među rijetkim kompanijama u BiH i regiji koja posjeduje ovaj certifikat vrlo važan za dalje širenje i razvoj održivog poslovanja.

Svjesni značaja održivog poslovanja, u prethodnom periodu implementirali su i finansirali projekte za kompletnu društvenu zajednicu. Drugu godinu zaredom objavili konkurs na temu eko projekata i do sada uspješno realizirali 6 eko projekata u šest različitih gradova, te dali doprinos u društveno odgovornim kampanjama vrijednosti oko 300.000 KM.

U cilju smanjenja potrošnje električne energije i povećanja konkurentnosti instalirali solarne panele u Visokom i Olovu. U ovu investiciju uloženo je preko 800.000 KM.





Ulaganja i planovi 2023.

Naredne godine u planu je otvaranje nove fabrike i samim time otvorenje radnih mjesta za različita zanimanja. Kako navode, ulaganje u edukaciju i razvoj kompetencija uposlenika biće u fokusu i 2023. godine.

Uprkos rastu kamata i skeptizicmu na evropskom tržištu po pitanju potražnje i dalje žele zadržati lidersku poziciju. U cilju stabilnosti poslovanja radit će na beskompromisnom kvalitetu i ultimativnom odnosu s kupcima.


* * *
Foto: Alma Ras PR

Povezani članci

Najpopularniji članci