20 navika zbog kojih izgledate neprofesionalno na poslu
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUB28.3.2016.
Talentirani ste, snalažljivi, motivirani i uspješni u obavljanju zadataka, no, vaše znanje nikako ne dolazi do izražaja na vašem radnom mjestu? Čak štoviše – čini vam se da vaš uspjeh ne dobiva ispravan izgled među vašim suradnicama?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Razlog možda leži upravo u vašem ponašanju. Naime, iako ostvarujete sjajne rezultate u domeni u kojoj radite, zbog svojih navika, iz dana u dan idete korak natrag u ostvarenju vašeg poslovnog cilja. Jer, nitko na poslu ne voli hvalisavce ili osobe koje nisu komunikativne, ljubazne, spremne pomoći i koje su uvijek kritične. Ovo su navike kojih se trebate riješiti još danas.
- Ponašate se arogantno.
- Pričate preglasno.
- Djelujete previše samopouzdano.
- Niste koncentrirani.
- Zauzimate se samo za sebe.
- Odbijate se javiti na telefon.
- Koristite nepristojan rječnik.
- Odbijate pomoći kolegama.
- Ne znate primiti kritiku.
- Često upućujete kritike drugima.
- Govorite više nego što slušate.
- Ne slušate što vam vaši suradnici govore.
- Poludite zbog grešaka.
- Radite previše stvari odjednom.
- Ne želite si uzeti vremena da naučite stvari.
- Previše vremena provodite na društvenim mrežama.
- Niste prisutni u razgovorima.
- Ne čitate zadatke pažljivo.
- Ne obavljate zadatke nikada do kraja.
- Oslanjate se previše na vaše suradnike.