Valentino cipele koje ruše sve rekorde prodaje!
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACIIako su 2010., kad su i predstavljene javnost, izazivale komešanje u modnim krugovima, model cipela koji je sa oduševljenjem odmah prihvatila Alexa Chung jedan je od prodavanijih Valentino artikala. Utjecao je na povećanje prodaje u ovoj francuskoj luksuznoj kući, naime, od 2010.godine prodaja se povećala za 36%, ponajviše zahvaljujući modnim dodacima.
No, osim velike popularnosti (i prodaje) ovih cipela, kreativni dvojac koji se krije iza ovog branda, Maria Grazia Chiuri & Pierpaolo Piccioli su u nedjelju dobili i prestižnu CFDA nagradu, čime su još jedanput potvrdili svoj utjecaj na modnu industriju. Valentino je poznat kao couture brand, kojeg dame vole na crvenom tepihu. No, polako bilježi i svoju dominaciju na gradskim ulicama. Nemoguće je ne zamijetiti njihove komade na street style izvješćima, gdje elegantni komadi postaju nosivi bez puno napora, ali s puno stava.
„Žene žele nešto posebno, ali što mogu nositi svaki dan, ne samo u posebnim prilikama. Nikada ne dizajniramo stvari samo za jednu sezonu. Želimo govoriti jezikom koji govori o stilu, a to je bezvremenski stil. Naša inspiracija jest da stvorimo nešto što imate cijeli život, zauvijek. Mislim da, ako ste dizajner, to je ono što stvarno želite. Zakovice, vojnički uzorak – sve što radimo, radimo da stvorimo svijet, elemente koji će biti prepoznatljivi kao Valentino stil.“