Tri koraka koje možete napraviti danas za produktivan i uspješan radni tjedan - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Tri koraka koje možete napraviti danas za produktivan i uspješan radni tjedan

Tekst:

Bonjour.ba

POSAO & ŽIVOT
12.2.2017.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada shvatite u ponedjeljak ujutro da je ponedjeljak ujutro, i ražalostite se, to je znak da trebate mijenjati svoje radne navike. Naučiti veseliti se novom radnom tjednu, steći dobre radne navike, izbalansirati posao i privatni život kao i naći dovoljno slobodnog vremena i energije u onih 24 sata koje imamo dnevno, izazov je s kojim se susreće svaka osoba. Vrijeme je da se s tim izazovom suočimo uz pomoć ova tri jednostavna koraka. Pridružite nam se i pokažite koliko možete biti motivirani i puni energije.

#1 KORAK - Organizacija

Ukoliko u danu imate pregršt obaveza, i doma i na poslu, te obaveze zapišite. Uz dobar plan, raspored i slaganje prioriteta biti će vam lakše fokusirati se na najbitnije, i na samom kraju, taj posao ćete onda uraditi brže i bolje, znajući da sve ide po planu.

#2 KORAK - Nagradite sami sebe

Vaš članak je dobio veliku čitanost, šef vas je pohvalio za rad na poslu u zadnje vrijeme ili ste danas uspjeli nekoga nasmijati dobrom šalom? Nagradite sami sebe. Vi sami sebi trebate biti najveći oslonac u danima i vremenima kada vam ide dobro. Vjerujte u sebe i budite sretni radi sebe.

radnitjedan savjeti 1

#3 KORAK - Investirajte

U sebe, posao, ljudske odnose, radne navike... Svaki dan radite nešto novo i drugačije, makar bilo malo i sitno, jer ćete tako pobjeći od rutine i učiniti ćete svoje radne sate zabavnima. Bilo to novo mjesto za doručak ili nova lampa u uredu, vjerujte nam, te promjene će vam goditi i naučiti ćete cijeniti sitnice.

Za MODAMO.info piše: Marija Perić

Foto: careergirldaily.com, natalieoffduty.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno