Što smo naučili i kako smo se zabavljali na Weekend Media Festu?
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBSamo je jedan Weekend u godini. Tako glasi potpuno istiniti slogan jednog od najvećeg festivala u regiji koji već osmu godinu za redom okuplja po par tisuća marketinških stručnjaka. Da citiramo organizatore - na Weekendu ćete naći svakoga tko je netko u svijetu marketinga i PR-a, stoga nije za čuditi da ćete kroz ovih par dana napuniti svoj file naziva 'inspiracija', a ako pažljivo slušate dobiti ćete malo more ideja, koje preporučujemo da odmah zapišete, jer u protivnom – zaboraviti ćete ih od brzine kojom jedna za drugom dolaze.
U Rovinju smo već prvim odlaskom u obližnju trgovinu dobili upit: „A vi ste na Weekend Media Festival došli?“, što je bio upit svih lokalaca koji znaju da je ovo doba godine rezervirano za to druženje. I uistinu je tako. Cijeli dan kroz Rovinj viđate kolege koje šeću rivom s zelenim akreditacijama oko vrata, u potrazi za lijepim mjestom za ručak. Srećom, takvih u Rovinju ima mnogo. Bez obzira hoćete li se odlučiti za kultnog Velog Jožu ili jedan od restorana tik uz rivu, odaberete li ribu s menija nećete požaliti.
Weekend Media Fest se održava u staroj Tvornici duhana, čija je industrijsko uređenje sjajna podloga za postavku jednog kreativnog Festivala. Pultevi koji su jedni od drugih odvojeni željeznim rešetkama između kojih proviruje zeleno bilje, neobične fotelje dostupne za odmor i sale za predavanja ukrašene paškom čipkom i baroknim okvirovima su samo neki od detalja koji upadaju u estetski trenirano oko.
Petak i subota su rezervirani za sjajne predavače, panele i radionice, a jasno je da na Festivalu koji u periodu od dva dana ima preko 120 sjajnih govornika, ne možete stići na sve one koje biste inače poslušali. Zato će oni najdiscipliraniji već ujutro detaljno proučiti raspored i odabrati na koja predavanja žele ići. Mi nismo željeli propustiti priliku da slušamo Ivana Stankovića koji je pričao o Teoriji velike nužde, koja naravno nikakve veze nema sa osnovnim fiziološkim potrebama, no Stanković je na zanimljiv i humorističan način, na vlastitom primjeru pokazao što raditi kada te život, uspjeh ili neuspjeh 'pritisnu'. Svojom pričom nam je dao ideju kako razmišljati kada se nađemo u situaciji kada nemamo pojma što raditi, kada nam kompanija propadne, ali i kada ostvarujemo velike uspjehe.
Tik iza je uslijedio i panel na temu 'Kako PR i promocija koriste sedmu umjetnost',gdje su panelisti na primjerima uspješnih produkt placementa kakvi su u seriji 'Seks i Grad' i u filmu 'James Bond' pokazali na koje načine i kroz filmove iz regije možemo graditi brandove.
Prvi dan je svakako obilježilo i BalCannes predstavljanje 25 najboljih projekata iz regije, gdje smo kroz dva sata imali priliku pogledati 25 najboljih promotivnih kampanja u protekloj godini, te pogledati kakve su rezultate polučili. U ovom košu najboljih se našla i bh. agencija McCann koja je ponosno doma odnijela priznanje za dvije kampanje.
Dan na Weekend Media Festivalu završava uz kavu, sok ili medicu u prepričavanju novih iskustava i razmjeni ideja za nove projekte koji se tek trebaju dogoditi.
Jedan od razloga za posjetu Weekend Media Festu su svakako i zabave, pa smo ove godine uživali u dočeku nove godine na otvorenom u stilu Great Gatsbya, nakon čega se zabava preselila u Pepermint klub i na Garden stage gdje su nastupali Kandžija i Gole žene, Kawasaki 3P i Miki Solus.
Sada je već jasno kako je subota počela pojačanom dozom kave i uz '5 pravila modernog marketinga' o kojima su pričale Ana Anđelić i Jana Savić – Rastovac. Dodamo li k tome da je Anu magazin The Guardian svrstao među 10 najboljih stratega jasno je zašto ovo predavanje nismo željeli zaobići.
Velik interes je izazvalo i gostovanje YouTube dvojaca iz Češke 'Viral Brothers' na kojemu su fotoaparati i bilo kakvo snimanje bili zabranjeni. No, osoba koja je ostavila možda najupečatljiviji dojam na sudionike je Pete Radovich, kreativni direktor i producent CBS Sports programa, koji se može pohvaliti sa čak 27 Emmy nagrada. Pete je pričao o tome što sve stoji iza Super Bowl programa koji je najgledaniji show u Americi i gdje ćete za reklamu od 30sec izdvojiti vrtoglavih 5.000 000 dolara. Karizmatični Pete je pričao o ljubavi koju gaji prema poslu, a rečenica koju je rekao koja bi mogla sumirati njegov govor je: „Ako se ne zabavljaš, zašto to radiš?“
Pete, složili bismo se u potpunosti i zato se vidimo i naredne godine na Weekend Media Festu!