Pronašli smo 7 efikasnih načina kako se iznijeti s obavezama tokom zaposlenog dana
Tekst:Ilda Lihić-Isović
BONJOUR superwomanU užurbanoj svakodnevnici često nas napusti koncentracija i izgubimo se u naletu zadataka koje smo trebali obaviti za taj dan.
Ostati u toku sa svime definitivno može biti izazov kada je naša pažnja usmjerena na više različitih mjesta odjednom i čini se da je svaka obaveza #mustdo.
Foto: @lauraliira
Zbog toga je važno (p)ostati organiziran kako biste ublažili stres, olakšali stvari i bili sigurni da radite željenim tempom i intenzitetom.
Pronašli smo sedam, efikasnih načina kako se iznijeti s obavezama na zaposlen dan.
USTANITE RANO
Rano ustajanje i započinjanje dana prije svih ostalih zaista vas čini produktivnijima. Mnoge uspješne dame ustaju rano i završavaju važne zadatke prije devet sati ujutro. Kad ostatak svijeta počinje raditi, one su već postigle toliko toga. Ovo će vam dati poticaj i pomoći u motivaciji za ostatak dana.
NAPRAVITE LISTU OBAVEZA DAN RANIJE
Pisanje liste obaveza za sutra, nakon radnog dana, može vam uvelike pomoći. Pomoću planera možete organizovati svoj savršen dan. Ne samo da možete otići u krevet i opustiti se, znajući da su svi vaši zadaci zapisani i da ne morate razmišljati o obavezama do sutra, već i sama činjenica kada vidite zadatke ispisane na papiru može vam pomoći kada je u pitanju određivanje prioriteta i redoslijeda u kojem trebate izvršavati obaveze.
Foto: @howwedo208
RAŠČLANITE VELIKE ZADATKE NA MANJE
Ponekad veliki zadatak može izgledati zastrašujući. Na primjer, zadatak za koji znate da zahtijeva puno posla ili onaj koji vas prisiljava da izađete izvan zone udobnosti, pod pritiskom postanu zadaci koji na kraju završe na dnu našeg popisa. Rasporedite veći zadatak na nekoliko manjih, a zatim odlučite koji prvo morate završiti, a koji možda možete prenijeti nekom drugom ili naknadno uraditi.
PRAVITE REDOVNE PAUZE
U super užurbanim danima možda mislite da uobičajene pauze nisu moguće, ali u današnje je vrijeme mnogo važnije raditi redovite pauze. Kratke pauze između zadataka pomažu vašem mozgu da se odmor pa bilo da je to kratka šetnja po kući ili kuhanje omiljene šoljice čaja... pauze planirajte u svom danu.
KORISTITE TAJMER
Korištenje tajmera može vam pomoći da se usredsredite na zadatke na određeni vremenski period nakon čega slijedi kratka pauza. Dokazano je da poboljšava fokus, a uz bolji fokus možete puno brže preći listu obaveza.
Foto: @diyplaybook
NE UZIMAJTE PREVIŠE ZADATAKA
Ako znate da vas čeka izuzetno težak dan, ne preuzimajte više zadataka - ako su vam zadaci ‘dodijeljeni’, razgovarajte sa odgovornim licem i objasnite pritisak koji osjećate.
***
Naslovna fotografija: @fashion_jackson
Tekst: Ilda Lihić-Isović