Što zapravo mladi očekuju od poslodavaca i koliko su spremni riskirati? Donosimo rezultate istraživanja u BiH!
Tekst:Bonjour.ba/PR
POSAO & ŽIVOTU periodu užurbane svakodnevice, raznih dostupnih tehnologija, ali i brojnih (besplatnih) edukacija, sve više pažnje se usmjerava na način na koji provodimo vrijeme.
Svaka radnja, događaj ili odluka koju napravimo kroz dan kreira sliku o tome kako će naš život izgledati u budućem periodu.
Želimo imati produktivno isplaniran tjedan, raditi posao koji donosi benefite za nas i čini da se osjećamo ispunjeno, ali i razvijati se u poslovnoj sredini koja podupire naše ciljeve i vrijednosti.
Zato ne iznenađuje da je upravo istraživanje koje je provela kompanija Molson Coors BH (MCBH) i agencija Hendal među 400 milenijalca u BiH pokazalo da uz dobre financijske uvjete (68%), mladi na radnom mjestu podjednako traže dobre međuljudske odnose i atmosferu (64%), kao i mogućnost napredovanja (63%). Naime, iako je financijska stabilnost važna, itekako pažnju usmjeravaju na kvalitetne misli, okruženje, sadržaje i lekcije koje će obogatiti njihovu sadašnjost, kao i budućnost.
Istraživanje je pokazalo da osobe rođene između 1980.godine i 2010. godine svoj karijerni put gledaju nešto drugačije nego generacije koje su prve karijerne korake napravili nešto ranije.
Razlog se ponajviše krije upravo u dostupnosti informacija, drugačijim metodama učenja, kao i odrastanju uz poslovne primjere koji dokazuju da se uz konstantno usavršavanje i timski rad možemo stalno dodatno razvijati.
Među prvima smo zavirili u istraživanje koje su proveli te u nastavku otkrivamo što to bh milenijalci očekuju od poslodavaca i koliko su spremni riskirati kada je u pitanju karijera. Uz to, ovo je sjajan parametar i pokazatelj budućim poslodavcima za razvoj vlastite filozofije i pristupa novim članovima tima.
OSOBNI RAZVOJ
Kako bi se uspješnije nosili sa svim poslovnim izazovima, mladi sve više pažnje usmjeravaju u osobni rast, razvoj intuicije i pozitivno raspoloženje kako bi bez sumnje i straha uspješno ostvarili sve ciljeve.
Upravo je različit osobni pristup pojedinim temama i rješavanju zadataka način da se istaknete na radnom mjestu, a da brend ili kompanija u kojoj radite, dobije unikatan izričaj.
Kada su pitani da različite elemente posla rangiraju prema njihovoj važnosti, ispitanici su izdvojili sljedećih pet elemenata kao najvažnije: sigurnost posla (87%), dobru platu (86%), dobre međuljudske odnose (84%), mogućnost napredovanja (84%) te brigu o zaposlenicima i poštovanje različitosti (84%).
POZITIVNA POSLOVNA ATMOSFERA I BALANS IZMEĐU PRIVATNOG I POSLOVNOG ŽIVOTA
Ponekad su upravo radne kolege s praktičnim savjetima zaslužni za boost za brže obavljanje obveze ili rješavanje zadataka, a pozitivno okruženje sjajno platno za motiviran i produktivan radni dan.
Uz to, sve više pažnje se usmjerava i na važnost odmora za buđenje kreativnosti i produktivnost te efikasnije rješavanje obveza.
Zato ne iznenađuje zašto bi čak 90% ispitanika radije izabralo kompaniju s odličnom atmosferom i nešto nižim prihodima, nego kompaniju u kojoj je lošija atmosfera, ali veći prihodi. Osim toga, više od polovine mladih navodi kako bi njihovo idealno radno mjesto trebalo osigurati dobru ravnotežu poslovnog i privatnog života.
MEĐUNARODNO OKRUŽENJE
Prema rezultatima istraživanja čak 58% mladih u BiH se želi zaposliti u međunarodnoj kompaniji.
Također, velika većina njih voljela bi raditi u kompaniji koja je vodeća u svom području ili u kompaniji koja proizvodi ili distribuira svjetski poznate brendove, na što je ukazalo čak 78% od ukupnog broja ispitanika.
RAZVOJ KARIJERE U MCBH
Kako biste izašli iz svakodnevne rutine, ali i potaknuli promjenu, jedan od načina upravo je izlaz iz komfor zone i odlazak na intervju za posao koji će pripomoći da pokažete vaše mogućnosti.
Molson Coors BH jedna je od kompanija na domaćem tržištu koja zaposlenicima nudi međunarodno okruženje, ali i mogućnost za razvoj i napredak.
Upravo je njihova posvećenost zaposlenicima bila motiv za pokretanje ovog istraživanja. Naime, uz konkurentne financijske uvjete, MCBH značajnu pažnju poklanja upravo međuljudskim odnosima. Njihova kultura razlog je zašto su i nosilac certifikata Poslodavac partner.
U MCBH znaju da su upravo zaposlenici najvažniji resurs koji ciljeve pretvara u rezultate. Ugodna radna atmosfera, uz brojne prilike za rast i razvoj, odlična su podloga za razvoj uspješnih karijera. Svjesni svoje vodeće pozicije na tržištu te uloge i odgovornosti u društvu, Molson Coors BH nastoji i da bude pozitivan primjer u segmentu društvene odgovornosti na tržištu i odgovoran partner u zajednici u kojoj djeluje.
MCBH je i kompanija koja osigurava mogućnost rada s vodećim pivskim brendovima poput Staropramena, Stelle Artois, Corone, Beck’sa ili Bavarije, kao i omiljenim domaćim brendovima među kojima su Nikšićko, Jelen i Ožujsko. Upravo je rad na razvoju ovakvih brendova zanimljivo i izazovno, budući da imate mogućnost dodatno se obrazovati, ali i preuzeti odgovornost kao i zasluge za svoj rad.
Ako tome dodamo da i u MCBH s posebnim ponosom naglašavaju kulturu uključivanja i različitosti s ciljem stvaranja okruženja u kojem se zaposlenici osjećaju sigurno i cijenjeno, bez obzira na individualne razlike, jasno je zašto ćete upravo još češće zaviriti na njihovu web stranicu u potrazi za novostima, projektima i natječajima za posao u potpisu ove međunarodne kompanije, kojima i vi možete dodatno pridonijeti.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: unsplash.com/Promo