Amra i Ada su frendice i dizajniraju odjeću uz koju će se svaka žena osjećati snažno i samopouzdano. Upoznajte Kaur. - B...

Amra i Ada su frendice i dizajniraju odjeću uz koju će se svaka žena osjećati snažno i samopouzdano. Upoznajte Kaur.

Tekst:

MODNE VIJESTI
10.6.2021.

Amra Ćorić i Ada Vuk dvije su prijateljice koje su zajedničkim idejama te istovjetnom inspiracijom osnovale i pokrenule novi brend sa bh. etiketom, a koji kreira kvalitetnu odjeću za jogu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

34-godišnja Amra inježerka je informacionih sistema, a krase ju odlike poput hrabrosti i radoznalosti koje dobro poznaje druga osoba ovog modnog tandema. Odgovornost kao vrlina je nešto po čemu se posebno ističe 33-godišnja Ada, inače magistra farmacije.  

U razgovoru s ove dvije, kako se nazivaju, prijateljice duše, doznali smo kako su odabrale naziv zajedničkog brenda, po čemu je Kaur drugačiji od drugih, ali i kako su došle na ideju da organiziraju evente u prirodi. 

Foto: Muna Nazak 

Kaur.wear je brend joga odjeće sa bh. etiketom inspiriran kvalitetama žene kao i povratku prirodi. Kako biste definirali pojam Kaur i zašto ste se odlučili za taj naziv?

Riječ 'kaur' ima korijene iz Kundalini Yoga prakse. To je duhovno prezime koje svaka žena dobije, pored svog imena. Značenje je dvojako. Prvenstveno, prevodi se kao 'princeza', ističući njene kvalitete nježnosti, gracioznosti, mekoće. Ona korača gordo i svjesna je šta ovom svijetu donosi.
Kaur ima i dodatno značenje, a to je 'lavica'. Lavica nosi kvalitete snage, hrabrosti, sposobnosti da okuplja, štiti i drži u cjelini svoju porodicu. Ove kvalitete su date svakoj ženi i svaka žena može da ih manifestira u svom životu.

Nas dvije već dugo prakticiramo Kundalini yogu, koja je yoga svjesnosti i iskustva i na tom putu smo i same dobile spiritualna imena - Narayan Gian Kaur (Ada) i Liv Jaipreet Kaur (Amra).

Foto: Muna Nazak 

Kako smo željele da kroz brend KAUR pričamo priču o svjesnoj ženi, jačamo njen osjećaj za unutarnje kvalitete koje već po svojoj prirodi posjeduje, shvatile smo da je upravo značenje riječi 'kaur' ono što je zajedničko, kako nama dvjema, tako i svim ženama.

Interesantno je kako su upravo to osjetili i prepoznali i neki muškarci, tako da nam se često i oni jave sa ohrabrujućim i podržavajućim porukama te odluče pokloniti neki od naših setova svojoj dami. Na ove momente smo posebno ponosne. 

Foto: Muna Nazak 

Koje su 3 stvari koje izdvajaju vaš brend?

Kroz KAUR, mi želimo da komuniciramo. Želimo da se ženama obraćamo kroz poruke koje su na neki način ljekovite za dušu i koje će inspirisati da se povežu sa sobom. Poruke su podsjetnik na ljepotu našeg bića i mudrosti koju dobijamo od prirode koja nas okružuje.

Kolekcije koje radimo i planiramo raditi su inspirisane duhovnosti, ritualima meditacije i povezivanja sa sobom. Zato se često koristimo bijelom bojom, prirodnim materijalima i udobnim modelima.

Foto: Muna Nazak 

Priču o KAUR-u smo upotpunile i sa časovima Kundalinii Vinyasa yoge, te eventima koje planiramo raditi ovog ljeta. Odjeću, kao i časove i evente moguće je kupiti putem naš web stranice.
Ovo je iz razloga što želimo ponuditi iskustvo, ali i vremenom kreirati jednu lijepu podržavajuću zajednicu žena koje hrabro rade na svom duhovnom i mentalnom rastu.

Foto: Muna Nazak 

„Gracious but fierce“ je tagline koji je uočljiv uz vaš brend koji se može vidjeti i na odjeći koju kreirate. Što ili koga on točno opisuje?

'Gracious but Fierce' je tagline koji je inspirisan samim značenjem riječi 'KAUR', kao i samom prirodom žene. To su kvalitete koje svaka od nas ima. Svaka žena posjeduje tu gracioznost, eleganciju, gordost, ali i tu enormnu snagu, hrabrost i žar.

U riječima 'Gracious but Fierce' je sažeta sva moć ženske prirode. Ona je moćna u svojoj nježnosti u istoj mjeri kao u svojoj snazi.

Foto: Muna Nazak 

Boje koje prevladavaju u Kaur kolekciji su uglavnom neutralne. Kako biste vi opisali svoj brend i što štovatelji joge na vašoj adresi točno mogu pronaći?

Smatramo da istinska sofisticiranost dolazi iz jednostavnosti. Kao i to da ženi ne treba odjeća da bi se isticala. Ona svojim karakterom, prirodom i sjajem ističe odjeću koju nosi.
Željele smo da je i naš vizuelni identitet daje upravo tu poruku. Izabrale smo duboku plavu boju noćnog neba koje simbolizuje maštu, intuiciju i dubinu, te bež nijansu koja je simbol čistoće, jedinstva. Neutralna je i umirujuća. Vizuelni identitet brenda je jednostavan, ali njegov sadržaj, značenje i poruka je ono što daje najveću vrijednost.

Foto: Muna Nazak 

Izabrale smo da naš logo nosi simbol mjeseca, što je inače simbol ženske prirode. Čak u mnogim kulturama, mjesecu se obraća u ženskom rodu - 'ona'. To je iz razloga što su žene na poseban način povezane se mjesečevom energijom i svim mjesečevim fazama.
Zato mi imamo mjesečnicu i ona uglavnom traje 28 dana - baš koliko i mjesečeva mijena. Mjesec je taj koji nas uči da je uredu biti puna, kao i prazna i da je sve to dio našeg rasta i prirode.
Uči nas da je za istinski rast potrebna tama, u istoj mjeri koliko je potrebno i svjetlo. Mjesec je bio inspiracija i za model trenerki 'Daughters of the moon', jer žene se smatraju mjesečevim kćerkama – 'La Lune'.

Foto: Muna Nazak 

Doznali smo da su Amra i Ada dvije prijateljice duše koje često organiziraju i evente u prirodi. Možete li nam reći nešto više o toj ideji koju ste već nekoliko puta do sad uspješno i realizirale?

Prošle godine smo pravile nekoliko interesantnih planinskih tura na Visočicu. Naravno, mi ne bi bile mi da su to bile obične planinarske ture. Ovdje se radi o neobičnom konceptu kojeg još nismo imali priliku vidjeti na našim prostorima.
Radi se o kombinaciji hodajuće meditacije i yoge. Dakle, planinarimo u potpunoj tišini, obraćajući pozornost samo na prirodu, okolinu, zvukove, mirise. A onda, stižemo na predivan amfiteatar, odnosno jednu veliku livadu u podnožju vrhova Visočice.
Prizor oduzima dah, mirisi prirode preplavljuju i tu u amfiteatru se rasporedimo i radimo čas Kundalini yoge. Nešto što će pomoći integraciji svega što je kroz hodajuću meditaciju izašlo.

Foto: Muna Nazak 

Mi tada nismo znale da će ova ideja biti tako dobro prihvaćena, da ćemo napraviti još dvije ovakve avanture, a još manje da će nas na jednoj pratiti i ekipa Al Jazeera Balkans koja je pravila reportažu o ovom konceptu i uvrstila nas u emisiju "Vrhovi Balkana", u epizodi posvećenoj ovoj fantastičnoj planini.

Još više nas raduju neki novi projekti koje pripremamo za ovo ljeto. To će biti u vidu retreat-a koje će kombinovati tehnike yoge, meditacije, prirode, plesa i spajanja sa moćnom divljom prirodom žene.
Ove godine se uvezujemo i sa drugim fantastičnim ženama i njihovim projektima, tako da zajedno gradimo neke lijepe priče i jednu podržavajuću zajednicu.

Foto: Muna Nazak 

***

Naslovna fotografija: Muna Nazak 
Razgovarala: Ana Bošnjak 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno