Kako izgleda jesen u Levi'su?
Tekst:Bonjour.ba
EVENTBili smo na promociji u Sarajevu Prekjučer je u Sarajevu u Celtic pubu održana promocija nove Levi's kampanje. Tijekom promocije, posjetitelji su se bolje upoznali sa povijesti i nastankom poznatog branda. Levi's je tijekom godina ostao vjeran svojoj dugoj tradiciji ne posežući za promjenama, iako je konkurencija na tržištu velika. Imali smo priliku vidjeti i kratke video filmove o nastanku "blue jeans" traperica, koje su Levis Strauss i Jacob Davids davne 1873. godine patentirali i stvorili proizvod koje je danas jedan od najprodavanijih traperica.
Sve od tada je legenda. Traperice su zadržale elemente stava, otpora i revolucionarnosti u eksploziji rock and rolla, pa sve do MTV generacije 90-ih. Levi's je prepoznao i važnost očuvanja okoliša te je smanjio korištenje vode u proizvodnji.
Upravo njihov novi projekt Water Less predstavlja inovaciju u proizvodnji koja značajno smanjuje potrošnju vode i stvara posebne obrade. Dio kolekcije za jesen/zimu 2011. nudi upravo takve proizvode.
Na kraju prezentacije imali smo priliku sami urediti majice koristeći raznorazni pribor za ukrašavanje, što je i bio jedan od najzanimljivijh dijelova ovog događaja. Sve je to bio dio još jedne Levi's kampanje naziva Go Forth koji je cilj postići prepoznatljiv slogan i osvijestiti nas kolika je zapravo uloga vode i koliko je bitna njena potrošnja, odnosno štednja. Stoga kupovinom Levi's proizvoda, dobivate ne samo kvalitetan proizvod koji traje godinama, nego i činite dobro za planetu Zemlju.
Kako je bilo na promociji, pogledajte u galeriji.
Tekst: M.Š./ modamo.info
Foto: Monika Šimunac