Brinete se kako ostaviti dobar utisak na poslu? Imamo 3 odlična savjeta.
Tekst:Ana Rotim
POSLOVNI SAVJETIBez obzira na vaš poslovni uspjeh postoje stvari kojima nesvjesno ostavljamo određeni dojam kako na kolege tako i na poslodavca.
Često čujemo kako u životu dobijemo samo jednu priliku za ostavljanje prvog dojma. To je točno, no ne treba biti zabrinjavajuće. Ako ste ostavili loš prvi dojam i to se pretvori u dugoročnu percepciju trebate efikasno djelovati ako želite zadržati poziciju na poslu. Upravo zbog toga istražili smo koji su najbolji načini da ostavite dobar dojam na poslu neovisno radite li na tom mjestu samo dan ili duže vrijeme.
Komunikacija je ključ
Dobra komunikacijama s kolegama, poslovnim suradnicima kao i sa šefom pomoći vam da svoje poslove obavljate efikasnije i kvalitetnije. Ne plašite se postavljati pitanja jer samo tako možete nešto novo učiti. Komunikacijom možete dočarati svoju kreativnost, proaktivnost pa i kritičko razmišljanje - vrline koje mnogi poslodavci cijene.
Budite osoba na koju se drugi mogu osloniti
Bilo da radite u manjoj firmi ili korporaciji svakodnevna suradnja s kolegama može biti ključ vašeg uspjeha. Mnogi poslodavci cijene zaposlenike sklone timskom radu stoga tijekom rada izbjegavate egoizam i usmjerite se na uspjeh tima al ostavite i prostora natjecateljskom duhu.
Preuzmite inicijativu
Vrijeme na poslu može biti dragocjeno, stoga nemojte dopustiti da ono propadne. Radite nove stvari i budite proaktivni, a vaše kolege i poslodavac će to iznimno cijeniti. Naime, mnogi preskaču ovaj korak navodeći strah od neznanja, no upravo tu se otvara prostor za učenje i unaprjeđenje.
* * *
Naslovna fotografija: @isahernaez