BRANDING KONFERENCIJA 08: Donosimo djelić atmosfere s događaja koji je okupio neke od najvećih marketinških stručnjaka regije
Tekst:Bonjour.ba
EVENTDom mladih u Sarajevu je jučer prštio promjenom. Djelomično doslovno jer su organizatori iz agencije Via Media vrhunskim vizualima dočarali ocean nazvan Branding konferencija u koji su jučer zaronili brojni marketinški stručnjaci regije, a djelomično zbog teme konferencije koja je glasila 'RESHAPEbrands'.
Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, 'kralja mobilnih telekomunikacija', Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, 'mame' modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog 'human to human' marketinga
Karim Rashid
U intervjuu koji je prije četiri godine za MODAMO.info s Karim Rashidom napravila naša kolumnistica Martina, Karim je na pitanje koja bi pjesma opisala njegov život još tada rekao: „Napisao sam ju. Uz nju sam komponirao i elektronsku glazbu koju sam nedavno objavio na iTunes i na CD-u. Napisao sam album koji govori o mojoj životnoj priči. Zove se 'Promjeni svijet'.“
O promjeni se jučer pričalo iz mnogih kuteva i u pauzama između predavanja uz obećanje kako će promjena unutar domaćih brandova zaživjeti do naredne Branding konferencije, a dio atmosfere, kao i zanimljive odjevne detalje posjetitelja donosimo kroz fotografije u nastavku.
FOTO: Marko Jovančić i Yasin Emir Akbas