Kako je bilo na predstavljanju najiščekivanijeg svjetskog modnog magazina?
Tekst:Bonjour.ba
EVENTS kim je Carine sinoć slavila? Kada bivša urednica francuskog Vogue magazina izdaje modni magazin, sve oči i uši modnog svijeta su uperene prema svakom njegovom detalju. Lansiranje magazina održano je na Upper East Sideu gdje je Carine okupila modnu elitu i drage kolege urednike, fotografe i modele kako bi proslavili njezin novi korak u svijetu mode. S jasnim dress codeom, točnije ženama u dugim toaletama i muškarcima u odijelima započelo je dugo očekivano predstavljanje CR Fashion Book. „ Željela sam napraviti nešto drugačije, više klasičnije. Sve u svemu, ja sam sada baka. To je pomalo, démodé, zar ne? No, mislim da ima nešto jako chic u dugim haljinama.“
Odjevena u dugu Alaïa haljinu, Carine se ludo zabavljala u društvu svoje obitelji i prijatelja. Julia Restoin-Roitfeld, Carinina kćerka imala je samo riječi hvale i ponosa za majku, te je odjevena u couture Dolce & Gabbana haljinu pokazala jednaku strast prema crnini i modi. „ Moja kćer me već jako inspirirala. Postoji toliko trudničke odjeće i blogova posvećenih majčinstvu, no, u svemu tome, nema glamuroznog, modnog viđenja svega. Zbog toga sam mislila da to treba promjeniti.“ – prokomentirala je Carine. Rađanje i slike majke i djeteta kroz naslovnice i editorijale magazina zapravo su odlična metafora novog Carinog pothvata. I sama je često komentirala da se nakon Vogue magazina oslobodila, a novi magazin je zapravo njeno dijete, dijete koje nosi njene gene ili možda bolje rečeno - viđenje umjetnosti i mode. Ljubav prema radu Helmunta Newtona vidljiva je i u ovom magazinu. Fotografije sa odvažnim modelima koji nose eyeliner i usku odjeću očito će nas još jako dugo vremena podsjećati na njegov rad. Da je Carine uistinu u zlatnim godinama, potvrđuje i činjenica da je već snimila i kampanju za Barney's, lansirala beauty liniju s MAC-om, stilizirala veliki boj editrorijala, ali i pomogla Lagerfeldu u stvaranju knjige posvećene jakni od tvida. Oduvijek je uživala u realiziranju novih hrabrih projekata i bila slobodna kršiti granice, a prvo izdanje magazina u kojem ćemo naći i preko 150 stranica reklama jasno pokazuje da je Carine u modnom svijetu domaći gost.
Atmosferu sa zabave, pogledajte u nastavku.
D.P.
Foto:purple.fr, nymag.com