3 koraka uz koja ćete imati zdraviju radnu rutinu - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

3 koraka uz koja ćete imati zdraviju radnu rutinu

Tekst:

Ilda Lihić-Isović

BONJOUR superwoman
23.9.2020.

Budući da mnogi od nas u zadnje vrijeme često rade i od kuće, za radnim stolom koji možda nije pravilno postavljen, svakodnevno gledanje u zaslon računala u nepravilnom položaju sjedenja, može imati utjecaja na vašu produktivnost, kao i zdravlje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrijeme je da prekinete ovu lošu naviku i poboljšate svoj radni dan. Kako bismo vam pomogli naveli smo tri jednostavna savjeta za kreiranje zdravije radne rutine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

UZMITE MALO ZRAKA

Bilo da imate pauzu i možete izaći na sat vremena za ručak, kratku šetnju ili na sastanak, definitivno iskoristite taj period da izađete van i uzmete malo zraka. Jako bitna stavka je da u ovoj pauzi ne gledate svoj telefon. Fokusirajte se na disanje, posmatranje prirode i dajte svom umu predah od tehnologije. Ako možete pronaći park ili klupicu u prirodi, sjednite i udahnite svježi zrak. Studija pokazuje da povratak prirodi i svakodnevno provođenje malo vremena okruženi zelenim stvarima mogu značajno smanjiti razinu kortizola (hormona stresa). Počnite sa pet minuta vašeg dana, a ako vam posao to dopušta vremenom produžite vrijeme trajanja ili sebi organizujte ručak u prirodi.

USTANITE

Nova i opsežna istraživanja pokazuju da biste tijekom radnog dana trebali stajati najmanje dva sata, a realno biste to trebali povećati na četiri sata dnevno. Telefonski pozivi mogu se obavljati dok stojite, a možete samo ustati nakon svakih petnaest minuta iza radnog stola kako biste malo predahnuli.

UREDITE POPIS OBAVEZA

Stresna i nezdrava radna rutina može vas dovesti do osjećaja preopterećenosti što kreira negativno okruženje i neispravno razmišljanje pri obavljanju radnih zadataka. Dakle, prvo pogledajte svoj popis obaveza i shvatite što radite, što biste promijenili, trebate li bolje organizovati vrijeme ili efikasnije odrediti prioritete. Pokušajte kreirati vremenski određeni popis obaveza koji će vam pomoći da napredujete što brže.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mônica Almeida (@blogohmycloset) on

 ***
Naslovna fotografija: @gerihirsch
Tekst: Ilda Lihić-Isović 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno