12.Weekend Media Festival u duhu legendarnog Woodstocka
Tekst:Bonjour.ba
EVENTPod sloganom "Mir, ljubav i komunikacija” i generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, 12. Weekend Media Festival od 19. do 22. 9. u Rovinj donosi duh legendarnog Woodstocka. Najveći regionalni medijski festival ove će godine prirediti hommage nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.
Kako se društvo mijenjalo tih turbulentnih '60-ih godina prošlog vijeka kada je Woodstock održan, tako se danas rapidno mijenja svijet medija i marketinga. Promjene su uzbudljivije nego ikada, pa upravo posmatramo izuzetno živu transformaciju medija.
„Netflix je potaknuo cijeli niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa nego ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahtijeva live broadcast i time mu nevjerovatno raste cijena. Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defenzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svijet, agencije se ubrzano transformišu, ali još nije sasvim jasno u šta...I kroz ovaj Weekend ćemo nastaviti detaljno raspravljati o jednoj od najzanimljivijih transformacija jedne industrije u historiji. Materijala imamo jako puno“, najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov
Cijelo desetljeće društvenih previranja i sveopćeg bunta kulminiralo je upravo na Woodstocku. Gotovo pola milijuna ljudi na blatnjavoj livadi, nestašica hrane i vode, zakrčene ceste, psihodelične droge... No on je u historiji ipak ostao zapisan kao festival mira, ljubavi i muzike koji je pokazao da je moguće mijenjati svijet.
"S obzirom na danas aktualne društvene teme u Hrvatskoj, na 50. godišnjicu Woodstocka više nego ikad nam treba osnovna poruka festivala: Peace & Love. Zato Weekend Media Festival u svom 12. izdanju duh Woodstocka prenosi u novi milenij te Weekend postaje festival mira, ljubavi i komunikacija", objasnio je direktor festivala, Tomo Ricov.
Pripreme su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po cijeni od 330 KM + PDV. Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja & kotizaciju. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.
Osim po provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, najveći regionalni festival komunikacija poznat je i kao mjesto najbolje zabave. Ove godine donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umjetnost i sredstvo otpora. Vidimo se, kao i svake godine, u staroj Tvornici duhana u Rovinju.