TEKST: Bonjour.ba - PR

DATUM OBJAVE: 10.11.2025.

Šta je zajedničko Luciji iz Slovačke, Martinu iz Bugarske i Marianni iz Mađarske? Svi su zaposlenici dm-a i dio prve internacionalne Employer Branding kampanje. Početkom 2025. godine, zaposlenici dm dijela grupe Austrija dali su lice ovoj kampanji. Prenijeli su vlastita iskustva kada je u pitanju slogan „Živjeti posao drugačije“.

Za osnovu ove kampanje poslužio je niz internacionalnih upitnika. Za isto je u zemljama dm dijela grupe Austrija (Austrija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Češka, Italija, Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Sjeverna Makedonija, Slovačka, Slovenija i Srbija) sproveden upitnik s ukupno 400 zaposlenih osoba (ali ne u dm-u). Istovremeno, 6.000 dm zaposlenika je online i u ličnim intervjuima podijelilo svoje mišljenje o aspektima koji su im važni u svakodnevnom poslovnom životu.

 

posao-dm-employer-branding-kampanja-7-bonjour-ba
 

Rezultat: Za ispitanike jedan od presudnih faktora za ostanak na radnom mjestu jesu međuljudski odnosi i pozitivna radna atmosfera. Istraživanje je također pokazalo dodatno polje razvoja kada je u pitanju sveukunpi dojam slogana „Živjeti posao drugačije“ u praksi. To je bio dobar povod da zaposlenici dm dijela grupe Austrija stanu pred kamere. Uz kratke izjave otkrivaju koje značenje za njih taj slogan ima. 


Pojedinačna, ali zajednička kampanja


„Internacionalna kampanja „Živjeti posao drugačije“ poveznica je između sadržaja karakterističnih za pojedine zemlje i internacionalnog Employer Brandinga. Kako bismo stvorili dodatnu sinergiju i rast između zemalja, potrebna je sinergija odnosno zbližavanje zaposlenika na pojedinačnom ali internacionalnom nivou. Stoga pred kamerom stoje zaposlenici iz različitih dm zemalja. Pritom se ne pokazuje samo ono jedinstveno što krasi svakog pojedinačno, već ono zajedničko“, rekla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva i voditeljica resora Ljudski resursi i IT u dm-u u BiH. Na taj način dm pravi dodatni korak u pravcu internacionalne saradnje.

U Bosni i Hercegovini ova kampanja započinje od 10.11.2025, uporedo sa startom nove karijerne stranice. Time se dm dodatno pozicionira kao poželjan poslodavac na bh. tržištu rada.

 

posao-dm-employer-branding-kampanja-8-bonjour-ba
 

Više od portala za zapošljavanje


Nova karijerna stranica donosi ne samo osvježen dizajn, već i novo korisničko iskustvo.

Svi koji žele prijaviti se na oglase ili se informirati o dm-u, sada mogu brže pronaći odgovarajuće ponude za posao, dobiti relevantne informacije o procesu prijave i već tokom digitalnog procesa upoznati vrijednosti dm-a, saznati kako radimo, razmišljamo i živimo u dm-u. Više informacija o kampanji i radu u dm-u dostupno je putem linka: Živjeti posao drugačije.


Zajedno činiti razliku


dm kontinuirano ulaže u lični i profesionalni razvoj zaposlenika, osim direktnih finansijskih pogodnosti poput 13. plate, regresa i dm poklon kartica, kompanija nudi i niz benefita koji doprinose zdravlju i dobrobiti zaposlenika: redovan sistematski i stomatološki pregled, mogućnosti dodatnih edukacija, kao i različite aktivnosti koje jačaju timski duh, među njima su i Obiteljski dan te tradicionalna novogodišnja večera.
 

Foto: PR


Bonjour

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

TEKST: Bonjour.ba

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve! 5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

U poslovnom svijetu često se od žena liderica očekuje mnogo: da budu odlučne, ali ne preoštre, empatične, ali ne preemotivne, uspješne na poslu, ali i prisutne kod kuće. U toj tišini između očekivanja i stvarnosti, upravo njihove priče postaju najvrijedniji izvor znanja i inspiracije.

Bonjour.ba, zajedno s ASA Bankom, kroz serijal razgovora sa ženama koje vode važne sektore unutar banke, želi približiti stvarno lice bankarstva… ono koje ne oblikuju samo brojke, već i ljudi.
 

ASA_banka_Alma Tahunić_1_bonjour_ba-1

Alma Tahunić, direktorica Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike ASA Banke  
 

U središtu priče nalaze se liderice koje svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću kreiraju konkretna rješenja za klijente i timove. Kroz njihove uvide, otvaramo teme koje su dugo ostajale po strani: kako izgleda razvoj proizvoda u savremenom bankarstvu, šta znači biti liderica te kako balansirati strateške ciljeve i stvarne potrebe ljudi.
 

asa-banka-alma-tahunic581-bonjour-ba
 

5 lekcija koje smo naučili iz razgovora s Almom Tahunić


U trećem razgovoru, predstavljamo Almu Tahunić, direktoricu Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike. Kroz konkretna pitanja i njene odgovore, donosimo 5 lekcija koje vrijede i za one koje vode timove i za one koje tek traže svoj put.
 

Neće uvijek biti lako. I to je u redu.

 

Da Vas danas pita mlađa kolegica iz poslovnice "kako do Vaše pozicije" šta biste joj rekli bez filtera?

Almin odgovor počinje iskrenošću: “Zasigurno bih joj rekla da će biti puno teških trenutaka i da neće uvijek biti lako. Treba da bude spremna na puno rada, ali i na to da ne dobije uvijek i odmah zasluženo priznanje koje joj pripada.”
 

ASA_banka_Alma Tahunić_9_bonjour_ba

Alma Tahunić na fotografiji nosi odjeću Gema   


Ona dalje ističe da će biti trenutaka u kojima će biti nesigurna i sumnjati u sebe, ali baš u takvim situacijama treba da skupi posebnu hrabrost i snagu da nastavi dalje. 

A kad govori o karijeri, ne zaboravlja ono što često ostane neizrečeno: "Nije samo znanje i rad ono što vas vodi do uspjeha, nego i vaš stav i odnos prema ljudima, ali isto tako, što je vrlo važno, i prema sebi samima."

 

asa-banka-alma-tahunic583-bonjour-ba
 

Dobar proizvod ne nastaje u Excel tabeli već u slušanju klijenata

 

Šta je najvažnije kod razvoja novog bankarskog proizvoda ili ponude za klijente?

Kao neko ko svakodnevno balansira između inovacije i realnih potreba tržišta, Alma nas podsjeća na suštinu: „Najvažnije je da razumijete stvarne potrebe klijenata. Mi u ASA Banci ne pravimo proizvode tek toliko da bismo imali nešto novo, nego da bismo ponudili konkretna rješenja našim klijentima."
 

asa-banka-alma-tahunic-94-bonjour-ba


Inovacija, kaže, ne mora biti neka tehnološka revolucija. Nekad je to promjena koja daje osjećaj sigurnosti, kako ona ističe “pojednostavljenje koje će našim klijentima uštediti vrijeme, resurse i stvoriti veći osjećaj sigurnosti. Naš cilj je da klijenti ASA Banke prepoznaju proizvod kao proizvod koji je osmišljen za njih vrlo jednostavno, jasno i korisno.”
 

Stručnjakinja zna posao. Liderica zna ljude.

 

Šta razlikuje dobru stručnjakinju od liderice koja za sobom povuče tim?

"Dobra stručnjakinja zna svoj posao. Ona ima znanje, vještine i kompetencije i ljudi je, po pravilu, cijene i vjeruju joj kada je u pitanju njena struka.” objašnjava Alma.

Ključna razlika, ističe, događa se u trenutku kada prelazimo iz ‘ja to znam najbolje’ u ‘mi znamo i možemo’: “Liderica ipak ide korak dalje, ona zna da podijeli svoje znanje, inspiriše i motiviše svoj tim, posebno u trenucima kada stvari ne idu nekim željenim tokom ili kako je to zamišljeno.”

I upravo tu leži najveća lekcija: liderica ne gradi autoritet kontrolom, nego zajedništvom.
 

Od liderice se tiho očekuje sve.

 

Šta se od žene liderice tiho očekuje, ali joj se nikad ne kaže direktno?

“Danas se od žena liderica nesumnjivo očekuje jako mnogo,” započinje Alma. "Ja bih rekla da postoje neka standardna očekivanja kao što su odgovornost, profesionalizam, vještine, upravljanje timovima i upravljanje u nekim nesvakidašnjim situacijama. I to su ona očekivanja koja se vrlo transparentno komuniciraju, da li kroz ugovore, opise radnih zadataka, organizacionu kulturu i slično. 

 

asa-banka-alma-tahunic-92-bonjour-ba


No, dodaje, postoje i ona mnogo suptilnija, tiha očekivanja i upravo ona mogu biti najopasnija: “Ta očekivanja očekuju od žene liderice da bude odlučna, ali ne preoštra, da bude empatična, ali ne preemotivna i da uspješno balansira svoj privatni i poslovni život bez ikakvih problema ili barem da ne prikazuje izazove sa kojima se susreće u tom dijelu. Iako joj to danas niko glasno i jasno ne kaže, od žene liderce se očekuje da bude besprijekorna na više frontova istovremeno.”
 

Ne postoje prečice. Samo verzije nas koje ne odustaju.

 

Ako biste danas počinjali karijeru ispočetka, šta biste radili isto, bez dileme?

“Bez dileme bih zadržala svoj odnos prema poslu i ljudima,” kaže Alma. “Vjerujem da bih bila jednako hrabra, požrtvovana i radna. Možda bih u nekim trenucima bila manje emotivna, više racionalna, ali to govorim sada iz ove današnje perspektive.”

Dodaje da bi, i da može sve ispočetka, zadržala istu vjeru da trud ima smisla. Njen put, kaže, nikada nije bio linija ni prečica, češće duži, strmiji i zahtjevniji, ali uvijek njen. Upravo ti trenuci, oni kada je bilo najlakše odustati, a ona nije, oblikovali su je kao lidericu kakva je danas.

 

asa-banka-alma-tahunic110-bonjour-ba
 

I upravo u toj rečenici završavamo razgovor jer bolje zaključne misli od te nema.

Ove priče ne mijenjaju samo percepciju bankarstva. One pokazuju da je liderstvo danas dostupno ženama koje se ne boje biti svoje.

Upravo takve žene mijenjaju sistem iznutra i o njima vrijedi pisati. U nastavku serijala, donosimo priče drugih žena, liderica ASA Banke. Pratite nas jer liderstvo, kada je stvarno, zaslužuje da se vidi.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!