Ovo su zapravo značenja 3 geometrijska oblika na ZARA etiketama
Tekst:Bonjour.ba
HIGH STREETVoljeli high street brendove i ili ne teško je ne zaviriti na Zarinu stranicu i staviti u košaricu barem jedan komad.
ZARA je brend u sklopu Inditex kompanije, koja postoji još od 1975. i smatra se za jednim od najpopularnijih high street dućana. U ponudi imaju aksesoare, odjeću, obuću i sve ostalo što vam može zatrebati za kreiranje određenog looka. Razmjer cijena, kvaliteta i kroja je sigurno najbitnija stavka njihove popularnosti. Najbrži su u kreiranju novih kolekcija i predstavljanja trendova, kao i u kreiranju savršenih dupe modela komada koje vidimo kod poznatih svjetskih dizajnera.
Možemo reći da imaju najveću grupu kupaca u svojoj domeni, pa ne čudi da se na društvenim mrežama često raspravlja o veličinama, materijalima i trikovima kupovine. Jedna takva rasprava se pokrenula i vezano za ZARA etikete koje već unazad nekoliko godina imaju i 3 geometrijska simbola: kvadrat, trougao i krug. Mnogi su iznijeli svoje mišljenje te objasnili da je u pitanju oznaka za veličine. To jest da je trougao oznaka koja sugeriše da probate veličinu za broj veću od svoje regularne.
Međutim, moramo da razjasnimo da se iza ovih oblika krije jednostavno značenje. Riječ je oznakama sekcija koje pripadaju Zari, tako imamo TRF, Basic i Woman sekciju. Trougao označava TRF, Basic je označen kvadratićem te Woman sekcija krugom. Ove oznake su kreirane prvenstveno za sales assistente dućana kako bi na jednostavniji način sortirali veliki broj odjeće u dućanu.
ZARA Basic
ZARA Woman
ZARA TRF
* * *
Naslovna fotografija: @emily_cassidyy