‘‘Duhovno sam se vratila onome čemu zaista i pripadam i stremim. ‘‘

INTERVJU
5.2.2011.

 INTERVJU: Aleksandra Lovrić, bh.modna dizajnericaOva simpatična tridesetogodišnjakinja je na bh.modnu scenu 'ušla' kao student Akademije likovnih umjetnosti, a danas stoji iza dizajna LoveRich by Aleksandra Lovrić. Rođena u znaku strijelca kaže da su optimizam, duhovitost, energičnost i osjećaj slobode bez ustaljenih okvira ono što ju karakterizira. S Aleksandrom smo razgovarali o toku njene karijere, novoj kolekciji, planovima za budućnost i bh modnom udruženju, a sve odgovore možete saznati u tekstu koji slijedi.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada ste se prvi put predstavili javnosti?

 
Prvo predstavljane široj javnosti desilo se 2001e godine, što iz ove perspektive izgleda tako daleko. :) Naime, kao tadašnji student Akademije likovnih umjetnosti odlučila sam da predstavim svoju  avangardnu mini kolekciju na prvom sarajevskom FW.

Kako je tekla vaša karijera od prvog predstavljanja do danas?

Od svog prvog pojavljivanja na spomenutom događaju uslijedile su mnogobrojne prezentacije kolekcija, ne samo na teritoriji BiH već i izvan nje.  Između ostalog izdvojiti ću „XI Biennale mladih umjetnika Europe i Mediterana “ u Ateni  gdje sam se predstavila  kao tadašnji predstavnik Bosne i Hercegovine za modni dizajn. Potpisujem i mnogobrojne stylinge koje sam radila za mnoge modne kuće, stylinge za reklamne kampanje, muzičke spotove, editorijale i personalnu izradu odjeće i stylinga.
Od 2005e g. radim kao generalni manager modne galerije, što predstavlja jedan veliki izazov i sasvim koncepcijsko drugačiji prilaz modi. Veliko radno iskustvo koje zahtijeva duboku koncentraciju i informativno znanje uz mogućnost mnogobrojnih putovanja i upoznavanja prave slike u modnoj industriji koja sadrži mnogo više segmenata od samog dizajna.

 

 

Image Image

 ImageImage

 

Možete li izdvojiti jedan događaj kao prekretnicu karijere?

Prekretnice nas konstantno prate, ali izdvojiti ću najsvježiju i najpozitivniju od svih - posljednje izlaganje u  Amsterdamu. Duhovno sam se vratila onome čemu zaista i pripadam i stremim. Ovaj put sa više znanja, ambicije i entuzijazma.

U kojem dijelu kreativnog stvaranja najviše uživate – u rađanju ideje, u prenošenju ideje na papir, njenoj realizaciji, promociji...?


Svaki dio kreativnog stvaranja nosi sa sobom različite emocije, ambicije i adrenalin koji se očituje u krajnjem produktu. Metaforički ovaj proces možete usporediti  sa odrastanjem jedne ličnosti... To je ono što ste rodili, stvorili, u što ste uložili snagu i um da opstane. Sve je paralelno povezano jedno s drugim i svim nabrojanim etapama produkcije pokušavam pristupati podjednako.

22.01. ste bili dio zanimljivog modnog događaja u Amsterdamu na kojem ste predstavili svoju kolekciju naziva TNT crew. Možete li našim čitateljima opisati o čemu se radilo?


S ciljem razbijanja negativnih predrasuda o BiH i njenim građanima YUA fondacija i centar De Balie iz Amsterdama organizuju dvodnevni kulturni događaj koji je ujedno trebao poslužiti i kao demant percepcije BiH. Nakon izvršene selekcije po kategorijama, na poziv odgovornih ljudi ponuđena mi je prezentacija kolekcije. U sklopu ovog programa održana je modna revija gdje je premijerno predstavljena modna kolekcija TNT crew koja je namjenski producirana za ovu vrstu događaja.

 

 Image

 

Image

 

 Backstage TNT crewa

 


Inspiracija za kolekciju TNT crew je strip Alan Ford. Kako ste došli od stripa do kolekcije?

Na našim prostorima roman Alan Ford je ostavio neizbrisiv trag u popularnoj kulturi  i prerastao u svojevrstan kult. Iz tog stripa smo izvlačili aforizme s kojima smo prolazili kroz život.
Prvenstveno bazna ideja je stvoriti New Look i pokušati oživiti likovnu dvodimenzionalnu formu stripa, pretvoriti je u trodimenzionalno tijelo kroz odjeću koja uz pomoć crno-bijelih materijala, te printanih i ručno oslikanih dezena sa agresivnim crnim konturama oživljava papir. Iz ove ideje proizašli su „naratorki outfiti“  koji i dalje pričaju priču preuzetu iz istoimenog romana služeći se humoristično-satiričnim citatima, a koji i dalje odgovaraju današnjim vremenima i svakodnevnici. Spomenuti Fordovski citati poput: „Kradem od siromašnih da bih dao bogatima" ili „Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo – stranka Istine” su u kolekciji aplicirani na torbe u obliku strip oblaka koje imaju višestruku ulogu nošenja.
Dosljednost prezentacije stvarnih likova koji su obilježili strip zadržana je u prepoznatljivim detaljima koji su ih obilježili. U kolekciji su dizajnerski i idejno pretvoreni u drugi vremenski period –period renesanse, sa iščišćenim skulpturalnim elementima prilagođenih današnjici.

Tko je sudjelovao u snimanju kampanje? Fotografija, make up, modeli?

Sa zadovoljstvom ću izgovoriti njihova imena i iskoristiti priliku da im se još jednom zahvalim na sudjelovanju i vrsnom profesionalizmu kojeg su iskazali, a njihova imena su sljedeća:
Foto by : Vanja Lisac;
Make up & hair: Maja Koristovic i Marija Varga;
Modeli: Merima Ramadanović, Dijana Hercegovac, Srđan Radanović i Zlatko Čakić;
Graphic design: Merima Smajlović

 

 

 Image

 

Image

 

 Image

 

Image 

 

Image 

 

 

Član ste novoosnovanog udruženja modnih dizajnera i kostimografa – MODIKO. Koja su vaša očekivanja od ovog udruženja?

Moram priznati da oficijelno nisam još postala član udruženja, ali to je definitivno ono što svakako planiram uraditi u skorijoj budućnosti. Zaista mi je drago da u ovakvom udruženju možete pronaći veliku količinu kreativaca i intelektualno zrelih osoba koje znaju što stoji u podlozi same riječi MODA. Njihova kompetentnost može dovesti do značajnijih pomaka u modnoj BiH industriji.

I naravno, planovi za budućnost?

U pripremi je mnogo toga, ali ono što je zaista fakt jest: „Život je ono što ti se događa dok ti radiš planove za život.“

 

 

Razgovarala: A.P.

INTERVJU , 5.2.2011.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

    Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

    Povezani članci

    Članci iz rubrike

    Tekst by:

    BONJOUR.ba

    Podijeli:

    Posljednje objavljeno