Brand new game: Poslovna moda na 11. Branding konferenciji - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Brand new game: Poslovna moda na 11. Branding konferenciji

Tekst:

Bonjour.ba

STILSKI SAVJETI
4.6.2023.

Modna industrija ima dugu povijest promjena, inovacija i kreativnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konstantno smo u potrazi za novim materijalima i tehnologijama te uz novi val kreativnosti oblikujemo budućnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Upravo je tema nove Branding konferencije bila 'Brand new game' te je jučer dvorana Mirza Delibašić u Sarajevu, bila mjesto gdje su brojni učesnici mogli „odigrati neponovljivu i jedinstvenu igru sa vrhunskim kreatorima novih pravila u marketingu i brendingu.“

Svi oni željni znanja, s konferencije su otišli s mišlju da trebamo biti originalni, zabavni i ne bojati se riskirati. Storytelling je uvijek način da se izdvojimo u odnosu na konkurenciju, a branding je važan, no, sadržaj je važniji. Govoreći o 'the next big thing' u marketinškoj industiriji, o čemu je pričao i kreativac Paul Caiozzo u svijetu tehnologija, jedna od lekcija koju smo si upisali jeste: „AI is a power tool for visionary people. AI won't replace you. Being mediocre will.

Među insiderima kreativne industrije, koji su njen dio, ali ju i oblikuju, svakako je i Michael Corcoran koji je podijelio prakse kreativnog uspjeha kompanije Ryanair na društvenim mrežama, dok je jedan od najnagrađivanijih kreativaca regije, Davor Bruketa, inspirirao primjerima kreativnih kampanja koje ostavljaju trag na dubokom emocionalnom nivou. Tahaab Rais je pokazao kako se iza svakog uspjeha nalazi strategija zasnovana na istraživanju i kreativnom razmišljanju, dok su učesnici panela, Dragan Bjelogrlić i Jovan Marjanović, u razgovoru sa moderatoricom Eminom Ganić, podijelili svoje iskustvo o promjenama koje je film i autorstvo, kao brend, pokrenulo u filmskoj industriji regiona.

 

Davor Bruketa


 

Naravno, tijekom trajanja konferencije željeli smo saznati koja su to nova pravila poslovnog odijevanja.
Što se promijenilo i kako bh. dame vide danas DNA poslovnog odijevanja te koji im modni alati pomažu da se istaknu i pokažu vlastiti karakter?



 

Kao i kroz predavanja na konferenciji, tako i kroz odabire dama, bilo je jasno da ništa ne može nadomijestiti osobnost, intuiciju i kreativnost.
Od toga da su detalji važni i da se ne bojimo napraviti statement preko izražavanja kroz kolorit i igre s krojevima, ovo su nova pravila ove umjetničke stilske igre.
Inspirirajte se njima kroz video u nastavku i dajte im vlastiti autorski rukopis.

 

***
Foto i video: Skender Begić za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci